וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 מאשדוד התלונן על כאב ראש, ונמצא מת בחדרו

עם שובו מבית הספר התלונן הילד כי הוא לא חש בטוב ואז הלך לנוח. כשאביו שב מהעבודה הוא מצא אותו ללא הכרה וללא דופק בחדרו. מדובר בילד בריא שלא סבל ממחלות רקע. גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
מבדיקה ראשונית עולה כי אין חשד לפלילים/ראובן קסטרו

ילד בן 12 מאשדוד נמצא אתמול (שלישי) ללא רוח חיים בחדרו אחרי שמוקדם יותר התלונן על כאב ראש. עם שובו מבית הספר אמר הילד להוריו שהוא לא חש בטוב ואז הלך לנוח. כשהאב שב מעבודתו הוא מצא את בנו מחוסר הכרה, ללא דופק בחדרו. האב הזעיק את כוחות מד"א, ופרמדיקים שהגיעו לבית ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. מבדיקה ראשונית עולה כי אין חשד לפלילים.

עוד בוואלה! חדשות:
בת 75 מהשרון במצב קשה אחרי שנחנקה מסופגנייה
הסתה פרועה ברשת נגד ישי; "הילדים חוששים שיקרה לו משהו"
בית הדין הרבני מונע בדיקת אבהות: "יפגע בחיתון הילד"

פאראמדיק מד"א פאשה חץ וחובש בכיר במד"א איציק בטוניה שהגיעו בניידת טיפול נמרץ לביתו של הילד, סיפרו: "כשהגענו, ראינו את הילד כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, כשאחד מבני המשפחה מבצע פעולות החייאה בסיסיות בתידרוך טלפוני מהמוקד. מיד המשכנו בפעולות ההחייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

הילד לא סבל ממחלות קודמות וגופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לבדיקת נסיבות המוות. נכון לשעה זו טרם בוצעה נתיחה לאחר המוות.

עובדים סוציאליים ועובדים מקצועיים של מנהל החינוך הגיעו לבית משפחתו של הילד במטרה לסייע, לתמוך ולעזור לבני המשפחה לאור הטרגדיה הקשה.

(עדכון ראשון: 22:01)

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully