וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חרדים נעצרו בחשד שתקפו חילוני שרץ ללא חולצה בירושלים

16.12.2014 / 15:14

לטענת החשודים, הם הותקפו ראשונים על ידי מתן חזן בן ה-21, שהסיר לדבריהם את מכנסיו בפומבי לאחר שהעירו לו על לבושו החשוף. חזן: "שמח שהמשטרה לקחה את האירוע ברצינות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התקיפו אותי בשרשרת, באגרופים ובבעיטות". החבלות שנגרמו לחזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שאתמול פורסם בוואלה! חדשות כי שלושה חרדים תקפו בשלשלאות ובאגרופים את מתן חזן, חייל משוחרר בן 21 מירושלים, רק משום שרץ ללא חולצה בשכונת בית וגן שבעיר, הבוקר (שלישי) הותר לפרסום שהמשטרה הצליחה לשים את ידה על השלושה, תושבי השכונה, ביום חמישי האחרון, ועצרה אותם לחקירה.

"אני מאוד שמח שכמו שחשבתי המשטרה לקחה את האירוע ברצינות - זימנו את העד שראה את התקיפה ועשו עבודה נהדרת ", הגיב חזן למעצר. "אני נורא שמח שיש על מי לסמוך, במיוחד לאור הביקורת הרעה שיש על המשטרה לאחרונה. אני מקווה שזה יעשה 'באז' ושאירועים כאלה לא יקרו יותר".

עוד בוואלה! חדשות:
מקור ביטחוני: "הניסוי במערכת הטילים 'חץ' - כשל"
הסתה פרועה ברשת נגד ישי; "הילדים חוששים שיקרה לו משהו"
יותר מ-120 הרוגים בפיגוע בבית ספר בפקיסטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חטפתי אגרוף בבטן ונפלתי על הרצפה". חזן לאחר התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלושה טוענים כי הצעיר התגרה בהם לפני התקיפה וכי היה מדובר בהגנה עצמית. פרקליטו של אחד החשודים, עו"ד יונתן קוויל מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה למעצר כי "הבחור רץ ברחוב עוזיאל החרדי כשלגופו מכנס קצר ונעלי ספורט בלבד. אחד מהם העיר לו מהרכב והתגובה הייתה הסרת הבגד התחתון - מה שמהווה מעשה מגונה בפומבי, ברחוב שהיו בו גם ילדים". לדבריו, אחד מיושבי הרכב יצא לעבר חזן והותקף על ידיו ראשון באגרוף לפניו.

אחד מהעצורים שוחרר למעצר בית לאחר שהובא בפני שופט בבית משפט השלום בעיר ואילו שני חבריו שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם במשטרה. החקירה נמשכת ובסיומה ככל הנראה יועבר התיק לפרקליטות להגשת כתבי אישום. "מרשי שוחרר למעצר בית שמסתיים היום ואני אומר בזהירות שהיום גורמי החקירה רואים את התיק אחרת", הדגיש עו"ד קוויל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי"

תחילת המקרה ביום ראשון שעבר, כאשר חזן, המתגורר במתחם הולילנד, יצא לריצה לכיוון מרכז העיר ועבר ברחוב הרב עוזיאל, בו מתגוררים חרדים. "ברגע שנכנסתי לרחוב, מכונית נצמדה אליי והאטה את הנסיעה שלה לקצב הריצה שלי". תיאר חזן בשיחה לוואלה! חדשות. "שלושה חרדים דיברו איתי מהחלונות ועשיתי להם סימן שאני לא שומע כלום בגלל האוזניות. אחרי כמה מטרים הסתכלתי שמאלה וראיתי לפי שפת הגוף שהם מקללים אותי. בהמשך הם גם ירקו עלי וירקתי בחזרה".

"אחרי 30 שניות הם עקפו אותי עם הרכב, חסמו אותי, יצאו והתחילו לרדוף אחרי", הוסיף חזן. "ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי. זרקתי את האוזניות הצידה וניסיתי להגן על עצמי". חזן סיפר כי אדם אחד הכה אותו עם שרשרת והשניים האחרים התקיפו אותו באגרופים ובבעיטות. "בסוף חטפתי אגרוף בבטן ונפלתי על הרצפה. במשך דקות ארוכות הם המשיכו לחבוט בי באגרופים, בבעיטות ובמכות מהשרשרת תוך שאני מקופל על הרצפה חסר אונים ובלי יכולת להגיב". הוא סיפר כי הבחין בניידת משטרה, צעק לעברה והשלושה נמלטו מהמקום.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully