וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ללא חולצה בירושלים והותקף על ידי "משמרת הצניעות"

15.12.2014 / 16:30

תושב מתחם הולילנד בן 21 הותקף לפי החשד על ידי חרדים. "זאת הדרך היחידה שלי להגיע לגן סאקר, ואני רץ בלי חולצה כשחם. בכל פעם שאני רץ שם אני סופג קללות, אבל לא חשבתי שזה יגיע לאלימות של ממש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבלות שנגרמו לחזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתן חזן, חייל משוחרר בן 21, רק רצה להשלים עוד ריצה במסלול בגן סאקר שבירושלים. הוא לא העלה על הדעת כי הריצה השגרתית תהפוך לסיוט. לטענת חזן, הוא הותקף על ידי שלושה חרדים, אנשי "משמרת הצניעות", משום שרץ ללא חולצה ברחוב חרדי בשכונת בית וגן שבעיר. לטענתו, השלושה ארבו לו, תקפו אותו באגרופים, בבעיטות ובשרשרת ברזל וגרמו לו חבלות שונות בכל חלקי הגוף. את הריצה הזו הוא סיים בקופת החולים.

חזן, המתגורר במתחם הולילנד, עובר מספר פעמים בשבוע ברחוב הרב עוזיאל, בו מתגוררים חרדים, בדרכו לגן סאקר, ונוהג לרוץ ללא חולצה. "אני דמות מוכרת במקום", סיפר חזן לוואלה! חדשות. "הרחוב הזה הוא הדרך היחידה שלי להגיע לגן סאקר, ואני רץ בלי חולצה כשחם. בכל פעם שאני רץ שם אני סופג קללות ולפעמים יריקות. אני מנסה להתעלם, רץ עם אוזניות, אבל לא חשבתי שהדבר יגיע לאלימות ברוטאלית של ממש".

עוד בוואלה! חדשות:
אשת אסיר ביטחוני נתפסה עם 100 כרטיסי סים בתחתונים
ורד התלוננה שנאנסה בידי אביה, התיק נסגר - והיא התאבדה
הותר לפרסום שם הלוחם הנאשם בהרג הנער בביתוניא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחד מהם יצא מהרכב, זרק עלי בקבוק מים מלא והייתי בטוח שפה זה נגמר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ביום ראשון בשעה 12:30 בצהריים, יצאתי כהרגלי לריצה לכיוון מרכז העיר ועברתי ברחוב", תיאר חזן. "ברגע שנכנסתי לרחוב, מכונית נצמדה אליי והאטה את הנסיעה שלה לקצב של הריצה שלי". לדבריו, "שלושה חרדים דיברו איתי מהחלונות ועשיתי להם סימן שאני לא שומע כלום בגלל האוזניות. אחרי כמה מטרים הסתכלתי שמאלה וראיתי לפי שפת הגוף שהם מקללים אותי. בהמשך הם גם ירקו עלי וירקתי בחזרה. אחד מהם יצא מהרכב, זרק עלי בקבוק מים מלא והייתי בטוח שפה זה נגמר".

חזן המשיך לתאר את המקרה: "אחרי 30 שניות הם עקפו אותי עם הרכב, חסמו אותי, יצאו והתחילו לרדוף אחרי. ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי. זרקתי את האוזניות הצידה וניסיתי להגן על עצמי". חזן סיפר כי אדם אחד הכה אותו עם שרשרת והשניים האחרים התקיפו אותו באגרופים ובבעיטות. "בסוף חטפתי אגרוף בבטן ונפלתי על הרצפה", הוסיף. "במשך דקות ארוכות הם המשיכו לחבוט בי באגרופים, בעיטות ומכות מהשרשרת תוך שאני מקופל על הרצפה חסר אונים ובלי יכולת להגיב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חזן סיפר כי העוברים והשבים לא עשו דבר וכי כמה אנשים אף עודדו אותם ואמרו: "הנה הוא לומד לקח" ו-"בטח לכאן הוא לא יחזור יותר". לדבריו, "אחרי שהם החליטו שחטפתי מספיק, הגיע אדם חרדי וסייע לי לקום ואף אמר שהוא מוכן להעיד במשטרה על שאירע". הוא סיפר כי הבחין בניידת משטרה, צעק לעברה והשלושה נמלטו מהמקום. ממשטרת ירושלים נמסר כי המקרה מוכר להם וכי נפתחה חקירה לאיתור החשודים במעשה.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully