וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד התלוננה שנאנסה בידי אביה, התיק נסגר - והיא התאבדה

ורד לב קיימה מאבק ארוך ואף פתחה בשביתת רעב לאחר שבית המשפט קבע כי יש לסגור את התיק נגד אביה, שלטענתה אנס אותה במשך שנים ארוכות. בשבוע שעבר שמה קץ לחייה. "זנחו אותה והפנו לה עורף"

ורד לב שנאנסה על ידי אביה בילדותה התאבדה בפורטוגל. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
ורד לב/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

ורד לב, צעירה שטענה במשך שנים ארוכות כי נאנסה בידי אביה והתיק בעניינה נסגר התאבדה בשבוע שעבר - כך פורסם אתמול (ראשון) בגלי צה"ל. לב ערכה מאבק ארוך ואף פתחה בשביתת רעב לאחר שבית המשפט קבע בשנת 2010 כי יש לסגור את התיק בעניינה, שבו נתבעו אביה ואחיה באשמת ביצוע מעשים מגונים וגילוי עריות.

"מדובר באזלת יד של הפרקליטות. התיק הזה היה מבוסס, מלא הוכחות, ראיות ועדים", אמרה עו"ד רלי גוטמן, שטיפלה במקרה, בריאיון ליעל דן בגלי צה"ל. "הרגשתי כי היא מרגישה מובסת ונבגדת. פשוט זנחו אותה והפנו לה עורף, לא רק המשפחה אלא גם המערכת המשפטית. היה צריך להעמיד את האב לדין".

לדבריה, "היא הייתה קורבן של מערכת עשיית הצדק במדינה. התיק הזה היה מגובה עם ראיות וסיכויים גדולים להרשעה. אני הרגשתי שאזלו כוחותיה".

עוד בוואלה! חדשות:
עריקאת: "נפנה מחר לאו"ם בדרישה להכרה בפלסטין"
העבודה אישרה את האיחוד עם לבני; הרצוג: "עושים מהפך"
האם רומניה סייעה בעינוי עצירים כדי להתקבל לנאט"ו?

"אני מתכננת לעזוב את העולם ולהתאבד"

בן זוגה של ורד, יובל אלעזר, סיפר בראיון כי בת זוגו ניסתה להתאבד כבר ב-2011. "היא אמרה לי איך היא תעשה את זה, וזה קרה אחד לאחד", סיפר.

בעמוד הפייסבוק של ורד היא תיארה רבות את ייאושה ממערכת המשפט ומהחברה שלא תמכה בה, ואיימה בהתאבדות כמה פעמים. באחד מהפוסטים האחרונים שלה כתבה: "אני מתכננת לעזוב את העולם הזה ולהתאבד. אם אף אחד לא יעצור אותי אני אעזוב את העולם הזה בעוד כמה ימים". היום הובאה גופתה לארץ מממקום מגוריה, פורטוגל.

(עדכון ראשון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully