וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר שגרירות ישראל באתונה; אין נפגעים

משטרת יוון פתחה בחקירת הירי, אשר בוצע על פי הדיווח על ידי רוכבי אופנוע. הם ירו כ-20 כדורים ונמלטו. לא היה אדם במבנה באותה העת, והרשויות בוחנות אם מדובר במתקפה על רקע לאומני

שגרירות ישראל באתונה. Google Street View, צילום מסך
שגרירות ישראל באתונה/צילום מסך, Google Street View

המשטרה ביוון פתחה בחקירה לאחר שאש נורתה הלילה (שישי) לעבר שגרירות ישראל באתונה – כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. איש לא נפגע בתקרית. על פי הדיווח, אלמונים רכובים על אופנוע חלפו על פני מבנה השגרירות וירו לעברו צרור מרובה קלצ'ניקוב. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

המשטרה פתחה בסריקות באזור השגרירות ואף חסמה את הכביש הראשי הסמוך למבנה. גורם רשמי מסר שבזירת האירוע נמצאו לפחות 20 תרמילים של כדורים, והם הועברו לבדיקת היחידה היוונית ללחימה בטרור. גורם במשטרה המקומית אמר שלא היו נפגעים מפני שהמבנה לא היה מאויש בעת הירי. הרשויות אינן פוסלות את האפשרות שהירי בוצע על רקע לאומני, אך בשלב זה שום ארגון או אדם לא לקח אחריות.

עוד בוואלה! חדשות:
קפריסין ויוון לוחצות על האיחוד לממן צינור גז מישראל
יוון: הושחתה אנדרטה לזכר השואה באתונה
יוון: 70 מבכירי המפלגה הנאו-נאצית יועמדו לדין

זירת פיצוץ מכונית תופת מחוץ לבנק יוון, אתונה, אפריל 2014. AP
זירת פיצוץ מכונית תופת באתונה, השנה/AP

במשרד החוץ אישרו את הדברים והבהירו כי אכן אין נפגעים באירוע. הנציגים הישראליים באתונה מטפלים בחקירה מול הרשויות המקומיות, וחדר מצב הוקם למטרה זו.

בעבר נרשמו ביוון תקריות דומות בהן נורו מבנים דיפלומטיים. בשנת שעברה נפתחה אש מנשק אוטומטי לכיוון בית השגריר הגרמני במדינה. באירוע לא היו נפגעים, וארגון שמאל קיצוני מקומי קטן בשם "הלוחמים העממיים" נטל את האחריות עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully