וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: 25 גברים נעצרו בפשיטה על חמאם לגייז בקהיר

9.12.2014 / 23:20

במסגרת פעילות הרשויות נגד הומואים, נעצרו הגברים ונלקחו מהמקום כשהם עודם עירומים. בעל המקום, בן 60, נעצר אף הוא. בחודש שעבר, שמונה גברים נשפטו לשלוש שנות מאסר לאחר שהשתתפו בחתונה חד-מינית

גברים הומואים שנעצרו בחשד להוללות, קהיר. AP
הגברים שנעצרו ונשפטו לשמונה שנות מאסר בחודש שעבר/AP

25 גברים נעצרו על ידי כוחות הביטחון במצרים, במהלך פשיטה על חמאם לגייז במרכז קהיר. גורם רשמי אישר אתמול (שני) את הדברים, והוסיף כי הם נלקחו מהמקום בתום הפשיטה, בשכונת רעמסס בעיר, כשהם עודם עירומים. בעל המקום, גבר בן 60, נעצר אף הוא בחשד שהפעיל את החמאם עבור גברים הומואים.

זאת, במסגרת פעילות מוגברת של רשויות החוק במדינה נגד הומואים. בחודש שעבר, בית המשפט בקהיר הרשיע שמונה גברים ב"הסתה למעשי הוללות", לאחר שנראו בסרטון המתעד טקס חתונה בין זוגות בני אותו המין. נגזר עליהם עונש של שלוש שנות מאסר.

עוד בוואלה! חדשות:
מחאה על זיכוי מובארק: "המהפכנים שבו לכיכר תחריר!"
תלמידים גאים סובלים מאלימות - והמורים שותקים
קזחסטן: פיצוי של מיליונים על הפקת כרזה למועדון גייז

כוחות הביטחון של מצרים במהלך הפגנות בפרבר של הבירה קהיר, 28 בנובמבר 2014. AP
כוחות הביטחון המצריים בפרבר של קהיר/AP

יחסי מין חד-מיניים אינם נחשבים עבירה על החוק באופן רשמי, אולם בשנים האחרונות נעשה שימוש בעבירות שונות, בהן "הוללות" ו"מעשים ציבוריים חסרי בושה" על מנת להעמיד לדין גברים הומואים. פעילות הרשויות נגד הומואים היא חלק ממבצע נרחב נגד כל התנגדות למשטר, וכולל פעילות נוספת נגד אתאיסטים ונגד קבוצות איסלאמיסטיות.

באפריל נידונו ארבעה גברים לשמונה שנות מאסר בגין "הוללות", לאחר שהשתתפו במסיבות שבהן קיימו יחסי מין הומוסקסואליים, ונמצאו בהן בגדי נשים ואיפור. בשנת 2001, בפעולה הגדולה ביותר מסוגה, 52 גברים נעצרו בפשיטה משטרתית על ספינה שעגנה על גדות נהר הנילוס, ו-23 מהם הורשעו ב"התנהגות בלתי-מוסרית" וב"זלזול בדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully