וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח" בצפון: הולך רגל בשנות ה-30 לחייו נהרג

8.12.2014 / 21:33

הגבר נפגע מכלי רכב בכביש 79, בין צומת הזכוכית לבין צומת עילוט שבגליל המערבי. הוא פונה לבית החולים במצב קשה עד אנוש, אולם שם נקבע מותו. בתום כמה שעות הנהג הסגיר את עצמו

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
בוחני אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה/יותם רונן

הולך רגל בשנות ה-30 לחייו נהרג הערב (שני) מפגיעת כלי רכב בכביש 79, בין צומת הזכוכית לבין צומת עילוט שבגליל המערבי. מצבו הוגדר תחילה קשה עד אנוש. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי העמק בעפולה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. נהג כלי הרכב הפוגע, תושב נצרת בן 22, נמלט מהמקום, ובתום כמה שעות הוא הגיע לתחנת המשטרה בעירו והסגיר את עצמו לשוטרים. בוחני אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: בני 15 מהדרום ביצעו עבירות מין בנערה
טרגדיה בשרון: ילדה בת 4.5 מתה בעקבות דלקת בתוספתן
שיאני ימי המילואים: תושבי תל אביב, רובם רווקים

פרמדיקית מד"א, דנה נגלר, שטיפלה בהולך הרגל, סיפרה: "כשהגענו ראינו גבר בשנות השלושים שוכב פצוע במרכז הכביש וסביבו אנשים שניסו לעזור. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, מתן נוזלים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו במהירות לבית החולים".

היום הסגיר את עצמו למשטרה החשוד בדריסתה ובהפקרתה של הנערה ניקול רמירז, עולה חדשה מפרו בת 13, ברמלה, בתום מצוד שנמשך יותר משלושה חודשים. החשוד, תושב לוד בשנות ה-40 לחייו, נחקר על ידי צוות חקירה מיוחד (צח"מ) מרחב שפלה ובהמשך השבוע הוא צפוי להיות מובא לבית המשפט לדיון בבקשת הארכת מעצרו.

לוחמי מג"ב עצרו אתמול במחסום שועפאט שבצפון ירושלים את תושב המקום בחשד שגנב רכב ממרכז הארץ וביצע תאונת "פגע וברח" שבה נפצע באורח קל נהג מיניבוס. בעת שנהג ברכב הגנוב, הוא פגע מאחור במיניבוס בכביש 1 בסמוך למחלף חמד, ונמלט מהמקום מבלי להשאיר את פרטיו. בעקבות מחסומים שהקימה המשטרה לאיתור הרכב הפוגע, הוא נעצר, ובבדיקה ראשונית שנערכה, עלה כי הרכב נגנב בשעות הבוקר מתל אביב.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully