וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הפעוטה: מעצר הנהג הוארך; "לרכב לא היה ביטוח"

7.12.2014 / 0:11

בית משפט השלום בראשון לציון האריך ביממה את מעצר נהג המכונית שממנה נפלה ומתה בת ה-3 בבית דגן. שמו נאסר לפרסום. חוקר המשטרה חשף בדיון כי לא רק שהפעוטה לא ישבה על כיסא בטיחות, לרכב גם לא היה רישיון בתוקף

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב פוקס

בית משפט השלום בראשון לציון הודיע אמש (שבת) על הארכת מעצרו עד להיום בשעה 16:00 של נהג כלי הרכב, אשר ממנו נפלה ומתה הפעוטה בת השלוש בצומת בית דגן ביום שישי. לבקשת פרקליטו של החשוד, עו"ד איתי בן נון, השופטת, הדס רוזנברג-שיינרט, אסרה את פרסום שמו.

החשדות המיוחסים לנהג הם אי שמירה על ביטחון הנוסעים, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה בקלות ראש ושיבוש החקירה. מוקדם יותר היום נחשף כי לפי ממצאי החקירה, הפעוטה ישבה במכונית, מסוג "מאזדה 6", על בוסטר ולא על כיסא בטיחות המותאם לגילה, כפי שמחייב החוק. יתרה מכך, במהלך הדיון בבית המשפט חשף חוקר המשטרה, רב-סמל מתקדם עמרי צובינסקי, כי לכלי הרכב, שנמצא בבעלותו של הנהג, לא היה ביטוח או רישיון רכב בתוקף.

הפעוטה נפלה מהמכונית, ומתה - כותרות נוספות:
הפעוטה נהרגה בנפילה מהרכב: "חשד לרשלנות של הנהג"
בת 3 מתה לאחר שנפלה מכלי רכב במהלך נסיעה בבית דגן
אם הפעוטה שנהרגה העידה; "לא מעכלת את גודל האסון"

פעוטה בת שלוש נפלה מכלי רכב בצומת בית דגן – ומתה, דצמבר 2014. ניב אהרונסון
החשוד ברשלנות בבית המשפט, הערב/ניב אהרונסון

המשטרה ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו בשלושה ימים נוספים לצורך השלמת החקירה, אולם השופטת החליטה כי אין צורך בכך וקבעה כי מחר הוא ישוחרר למעצר בית למשך שלושה ימים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"אין סיבה למעצר"

"המקרה הזה קשה לכולם, ובוודאי קשה גם לעצור שאני מייצג", אמר עו"ד בן נון. "מדובר בבן זוגה של האמא, הוא מכיר את הבנות מזה תקופה ארוכה והסיע אותם עשרות פעמים. צריך לבדוק מה קרה שם, אבל אין כרגע כל סיבה למעצר". בן נון הדגיש כי החשוד לא נמלט מהחקירה, אלא הושיט עזרה לפעוטה ככל שיכל והגיע למשטרה באופן עצמאי.

התאונה אירעה ביום שישי בשעות הערב. מחקירת המשטרה עלה כי הפעוטה, תושבת ראשון לציון, נסעה עם אמה, עם אחותה הגדולה בת השבע, ועם בן זוגה של האם, בכלי הרכב, כשהאחרון נהג ואילו אמה של הפעוטה יושבת לצדו. הפעוטה ישבה בספסל האחורי. כשהגיע כלי הרכב לצומת בית דגן, בפנייה לכיוון יפו, נפתחה הדלת והילדה נפלה אל מחוץ לרכב. ככל הנראה היא נחבטה בחלקו האחורי של כלי הרכב במהלך הנסיעה ומתה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 6.12.14, 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully