וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 מתה לאחר שנפלה מכלי רכב במהלך נסיעה בבית דגן

6.12.2014 / 0:36

הפעוטה ככל הנראה פתחה את דלת כלי הרכב, ונפלה. ייתכן שהיא לא הייתה חגורה. היא נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה. הנהג, בן זוגה של האם, נלקח לתשאול. "מראה קשה"

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
הפעוטה ישבה בספסל האחורי בכיסא הבטיחות, וככל הנראה לא הייתה חגורה/יותם רונן

פעוטה בת שלוש מתה אמש (שישי) לאחר שנפלה מכלי רכב בצומת בית דגן. ככל הנראה, הפעוטה פתחה את דלת כלי הרכב במהלך הנסיעה, ונפלה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא, כשהיא סובלת מחבלת ראש ופצועה באורח אנוש. מותה נקבע בבית החולים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הפעוטה, תושבת ראשון לציון, נסעה עם אמה, עם אחותה הגדולה בת השבע, ועם בן זוגה של האם בכלי הרכב, כשהאחרון נהג ואילו אמה של הפעוטה יושבת לצדו.

הפעוטה ישבה בספסל האחורי בכיסא הבטיחות, וככל הנראה לא הייתה חגורה. כשהגיע הרכב לצומת בית דגן, בפנייה לכיוון יפו, נפתחה הדלת והילדה נפלה אל מחוץ לרכב. ככל הנראה היא נחבטה בחלקו האחורי של כלי הרכב במהלך הנסיעה. הנהג נעצר והוא הועבר לתשאול על ידי כוחות המשטרה.

הפרמדיקים של מגן דוד אדום, ליאור מרמלשטיין, שחלף במקום במקרה, ויוני לומר שהוזעק בניידת, סיפרו: "המראה היה קשה. במרכז הצומת שכבה תינוקת כבת שלוש, מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. היא סבלה מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה אנוש, שם נמשכו פעולות ההחייאה ולאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
חשד: אשת עסקים מוכרת עישנה במטוס ותקפה שוטרים
"אל תשתקי": כך יסייעו לנשים ערביות הסובלות מאלימות
"תחפש עיר אחרת": המלחמה של המשטרה ביעד מספר 1


לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully