וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשת עסקים מוכרת עישנה במטוס ותקפה שוטרים

6.12.2014 / 0:11

האישה נעצרה לאחר שעישנה על פי החשד בטיסת אל על מרומא לישראל, סירבה להתלוות לשוטרים שהוזעקו למקום ואף תקפה אותם. "אתם לא יודעים מי אני", צעקה לעבר אנשי הביטחון

אל על בתחתית רשימת החברות הרועשות בהית'רו.
החשודה שוחררה לביתה בתום חקירה בנתב"ג

אשת עסקים מוכרת נעצרה אתמול (שישי) עם שובה ארצה בנמל התעופה בן גוריון, בחשד שעישנה במטוס ואף תקפה שוטרים שהוזעקו למקום. לפי אנשי הביטחון, החשודה צעקה לעברם: "אתם לא יודעים מי אני". אשת העסקים נחקרה במשרדי מרחב נתב"ג ושוחררה בשעות הערב המוקדמות.

על פי החשד, הנוסעת עישנה בטיסה של חברת אל על מרומא לישראל. עם חזרתה ארצה הוגשה נגדה תלונה בגין עבירה על החוק לאיסור עישון במקומות ציבוריים, וכן בשל סירובה להתלוות לשוטרים ותקיפתם, לכאורה.

מוקדם יותר השבוע נעצר דייל אוויר של אל על בחשד שנהג לסמם ולהרדים את הנוסעים בטיסות באמצעות כדורי שינה, ולגנוב חפצים מתוך תיקיהם. הדייל, מיכאל גליק בן 39 מבת ים, נשוי ואב לילדים ועובד באל על כ-15 שנים. הוא נעצר לאחר שדיילת העובדת עמו הבחינה בו מחטט בתיק של אחת הנוסעות בזמן שהיה אמור להיות בקומת השינה של הדיילים במטוס. הוא הסביר כי התיק נפל והוא ביקש לאסוף את הדברים, אך הדיילת לא האמינה לדבריו והזעיקה את הממונים עליהם.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
תיעוד: המשטרה פשטה על 30 "חמארות" בתל אביב
פרסום ראשון: זקן העידה במשטרה על הקשר שלה להלבנת המיליונים
החשוד בפדופיליה - מחזיק באחד הסודות הכמוסים בישראל

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 19:56)

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully