וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוטה נהרגה בנפילה מהרכב: "חשד לרשלנות של הנהג"

6.12.2014 / 17:53

מחקירת אגף התנועה של המשטרה מסתמן כי הפעוטה בת ה-3, שנפלה ממכונית בצומת בית דגן, לא הייתה קשורה בכיסא בטיחות המותאם לגילה, כמתחייב בחוק, אלא לבוסטר. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הנהג

יותם רונן

נהג כלי הרכב, שממנו נפלה ונהרגה הפעוטה בת השלוש אמש באזור צומת בית דגן, התנהג ככל הנראה ברשלנות – כך עולה היום (שבת) מחקירת אגף התנועה של משטרת ישראל. לפי ממצאי החקירה, הפעוטה ישבה במכונית, מסוג "מאזדה 6", על בוסטר ולא על כיסא בטיחות המותאם לגילה, כפי שמחייב החוק. טרם ברור לחלוטין מי אחראי על קשירתה של הילדה, אולם בכל מקרה האחריות מוטלת על הנהג. בשל כך, תבקש הערב המשטרה מבית משפט השלום בראשון לציון להורות על הארכת מעצרו.

סנגורו של הנהג, עו"ד איתי בן נון, מסר כי אין מחלוקת על כך שהוא נהג במכונית, אולם הוא סבור כי אין מקום להמשיך ולהאריך את מעצרו. בתוך כך, המשטרה פרסמה אחר הצהריים פנייה לציבור מכל מי שהיה עד לתאונה או שיש בידו מידע הנוגע לה לפנות למוקד 100.

מות הפעוטה - עוד כותרות:
בת 3 מתה לאחר שנפלה מכלי רכב במהלך נסיעה בבית דגן
אם הפעוטה שנהרגה העידה; "לא מעכלת את גודל האסון"

הרכב ממנו נפלה פעוטה בת 3 במהלך נסיעה בבית דגן, בתחנת המשטרה ברחובות, 6 בדצמבר 2014. ראובן קסטרו
מכונית ה"מאזדה" שממנה נפלה הפעוטה ומתה/ראובן קסטרו

התאונה אירעה אתמול בשעות הערב. מחקירת המשטרה עלה כי הפעוטה, תושבת ראשון לציון, נסעה עם אמה, עם אחותה הגדולה בת השבע, ועם בן זוגה של האם, תושב קריית גת בן 38 בכלי הרכב, כשהאחרון נהג ואילו אמה של הפעוטה יושבת לצדו .הפעוטה ישבה בספסל האחורי. כשהגיע כלי הרכב לצומת בית דגן, בפנייה לכיוון יפו, נפתחה הדלת והילדה נפלה אל מחוץ לרכב. ככל הנראה היא נחבטה בחלקו האחורי של כלי הרכב במהלך הנסיעה ומתה. הנהג נעצר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המשטרה: הנהג לא נמלט מהזירה

חוקרי משטרת התנועה, בפיקודו של סגן-ניצב רמי רז, גבו הבוקר עדות מאמה של הפעוטה. "היא במצב נפשי קשה מאוד ושרויה בהלם בעקבות האסון, לדעתי היא עדיין לא מעכלת את גודל הטרגדיה", סיפר סנ"צ רז. עיריית ראשון לציון מסייעת לאם - עולה חדשה ואם חד-הורית - ולבתה הגדולה, בת השבע, באמצעות עובדים סוציאליים ופסיכולוג.

האם פירטה בפני החוקרים על האופן שבו הונחה בתה ברכב לפני תחילת הנסיעה, מי קשר אותה לכיסא הבטיחות ובאיזה אופן. עוד סיפרה, כי לאחר שהרכב פנה בצומת בית דגן לכיוון תל אביב, הדלת נפתחה ובתה נפלה. במשטרה מדגישים כי בן זוגה של האם לא ניסה להימלט מהזירה, אלא שלאחר שצוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום הוא נסע בתיאום עם האם ועם הצוותים הרפואיים לבית החולים אסף הרופא, שנמצא לא הרחק מזירת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully