וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בפאב בבת ים: בן 25 נדקר ונפצע קשה, החשוד נתפס

6.12.2014 / 0:12

אנשי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בצעיר פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים איכילוב שבתל אביב. הוא נמצא מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון

צעיר נפצע קשה מדקירה במהלך קטטה בבת ים. אלירן אביטל, מד"א
החשוד בדקירה נתפס לאחר שנמלט מהמקום. זירת האירוע, אמש/מד"א, אלירן אביטל

גבר בן 25 נפצע אמש (שישי) באורח קשה לאחר שנדקר בפאב בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בפצוע פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. מדיווח ראשוני עולה כי החשוד בדקירה נפגע אף הוא. הוא נמלט מהמקום ונתפס לאחר מכן בקרבת מקום.

סמוך לשעה 21:22 התקבלה קריאה במד"א מרחב איילון על צעיר שנדקר בקטטה בפאב ברחוב בלפור בבת ים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום בודקים בשעה זו את המניע לקטטה.

רים אלבסל, פרמדיקית של מד"א שהגיעה לזירה, סיפרה: "על המדרכה שכב צעיר בשנות ה-20 לחייו, כשהוא מחוסר הכרה ודקור בפלג גופו העליון. חבריו שהיו סביבו ניסו לעצור את הדימום המסיבי בעזרת חולצה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל את עצירת הדימום, הרדמנו והנשמנו אותו, ותוך שאנחנו מייצבים את מצבו פינינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה ויציב".

שני צעירים, בני 17 ו-21, נפצעו בחודש שעבר באורח בינוני וקשה, בהתאמה, לאחר שנדקרו בקטטה ברחוב שבטי ישראל בקריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים ברזילי שבאשקלון.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
חשד: אשת עסקים מוכרת עישנה במטוס ותקפה שוטרים
"אל תשתקי": כך יסייעו לנשים ערביות הסובלות מאלימות
"תחפש עיר אחרת": המלחמה של המשטרה ביעד מספר 1

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully