וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרים משתלטים על פלסטינית עם סכין בקלנדיה

כוחות הביטחון שהיו במקום הבחינו בנערה בת 16 רעולת פנים מתקרבת למחסום באופן חשוד, תוך כדי קריאות ג'יהאד. הם ביצעו נוהל מעצר חשוד ועצרו אותה. בחקירתה הודתה שהתכוונה לרצוח יהודים

חטיבת דוברות המשטרה

פלסטינית רעולת פנים, תושבת כפר בית דקו בנפת קלקיליה בת 16, נעצרה אמש (חמישי) במחסום קלנדיה שבצפון ירושלים, בחשד שניסתה לבצע פיגוע דקירה. שוטרים ומאבטחים שהיו במקום הבחינו בה כשהיא נעה לעבר המחסום בצורה חשודה וקוראת קריאות ג'יהאד. כשהתקרבה הבחינו כי היא אוחזת בידה סכין.

מתיחות ביטחונית - כותרות נוספות:
אהרונוביץ': "חמאס מכווין גורמים במזרח ירושלים לבצע פיגועים"
תיעוד: פיגוע הדקירה בסניף "רמי לוי" במישור אדומים
דנינו: "לא אאפשר לח"כים שמתסיסים לעלות להר הבית"

פלסטינית נעצרה בחשד שתכננה לבצע פיגוע דקירה. חטיבת דובר המשטרה
שוטר מכוון את נשקו לעבר הפלסטינית/חטיבת דובר המשטרה

מאבטח, שוטרים וצוות של לוחמי מג"ב ביצעו נוהל מעצר חשוד, תוך כדי ירי באוויר, והשתלטו עליה. לאחר שפורקה מנשקה נלקחה הפלסטינית לחקירה בידי כוחות הביטחון. בתחקור הראשוני הודתה כי הגיעה למחסום קלנדיה במטרה לרצוח יהודים.

שלשום דקר מחבל פלסטיני שני גברים בסניף "רמי לוי" במישור אדומים ופצע אותם באורח קל. מאבטח ממשרד ראש הממשלה שהיה במקום במקרה, ירה לעבר הדוקר, תושב הכפר הפלסטיני עיזריה שבין ירושלים למעלה אדומים, בן 16 וחצי, ופצע אותו באורח בינוני. מלבד המחבל, במהלך סריקות באזור עוכבו שני חשודים במעורבות בפיגוע, שנמלטו מהסניף לאחריו. אחד החשודים, עובד הסניף, תושאל במשטרה. כמו כן, נבדק חשד שמקורה של הסכין בסניף.

לפני שבוע נעצרה נערה פלסטינית, בת 17, בעמדת חסם צלבנית שבחברון בחשד שהתכוונה לדקור חייל. היא נעצרה על ידי שוטרי יחידת מערת המכפלה ולוחמי מג"ב והועברה לחקירת כוחות הביטחון. מחקירה ראשונית עלה כי הצעירה סירבה להיבדק בעמדה. אנשי הביטחון במקום קראו לה לעצור, אך היא המשיכה להתקדם. בשלב זה, דרכו הכוחות את נשקם לעברה ואז היא זרקה את הסכין שהייתה ברשותה על הרצפה. בחקירתה היא הודתה שהתכוונה לדקור חייל ולהיעצר.

לפניות לכתבים:
שבתי בנדט - sben72@walla.com
יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully