וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גזור לי את החולצה": האזינו לפרמדיק שנפצע בפיגוע

4.12.2014 / 0:47

פרמדיק מד"א זוהר לומר הוא אחד משני הלקוחות שנדקרו על ידי מחבל בסניף "רמי לוי" במישור אדומים. מיד לאחר שנפצע, הוא התקשר למוקד מד"א והנחה את הנוכחים כיצד לטפל בפצוע הנוסף

צילום: רויטרס עריכה: ניב פוקס

אחד משני הפצועים בפיגוע הדקירה אמש (רביעי) בסניף "רמי לוי" במישור אדומים הוא פרמדיק מגן דוד אדום, זוהר לומר, שעשה קניות במקום. אחרי שנדקר, מיהר לומר להתקשר למוקד מד"א. בשיחה למוקד נשמע לומר מנחה את הנוכחים במקום כיצד לטפל בפצוע הנוסף שהיה בסניף. "תן לו מספריים רגע... גזור לי את החולצה", הוא נשמע אומר. "אל תזיז לו את הראש. תיישר את הראש".

בפתח השיחה תיאר לומר למוקדנית את הזירה. "אני נמצא ב'רמי לוי' במישור אדומים", אמר. "אני זוהר, אני פרמדיק מירושלים. יש פה ניסיון פיגוע. אני גם נפצעתי. תרשמי את הטלפון שלי". בתשובה לשאלת המוקדנית, סיפר לומר: "מישהו תקף אותי מאחורה. יש לי שבר ביד וחבלת ראש. האדון (המחבל – ש"ב) משתולל בתוך הסופר של רמי לוי במישור אדומים. רצו אחריו, שומעים ירי, אני מנסה להבין מה קורה, אבל אנשים הרחיקו אותי".

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד: "נתניהו עשה טעות והוא לא יהיה ראש ממשלה"
פסיקה: ניצולי שואה יהיו זכאים להטבות מרגע תביעתם
חוק חדש בקוריאה הצפונית: אסור להיקרא בשמו של המנהיג קים

פינוי החשוד בפיגוע דקירה בסניף "רמי לוי". רויטרס
המחבל מפונה מהזירה, הערב/רויטרס

המחבל, נער בן 16 וחצי מהכפר הפלסטיני עיזריה שבין ירושלים למעלה אדומים, נכנס לסניף ודקר את לומר ולקוח נוסף. מאבטח ממשרד ראש הממשלה שהיה במקום במקרה, ירה לעברו ופצע אותו באורח בינוני. מלבד המחבל, במהלך סריקות באזור עוכבו שני חשודים במעורבות בפיגוע, שנמלטו מהסניף לאחריו. אחד החשודים, עובד הסניף, תושאל במשטרה. כמו כן, נבדק חשד שמקורה של הסכין בסניף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניקים טיפול לאחד הפצועים בזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרמדיק מד"א פאדי בדארנה, שהגיע למקום בעקבות הקריאה על הדקירות, סיפר כי הפצועים נמצאו ליד הקופות. "הם היו בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופם העליון. הם סיפרו לנו שכאשר הם היו עסוקים בקניות, הם הופתעו על ידי מחבל שהתפרץ למתחם ונדקרו".

שבתאי אהרון, חובש מתנדב במד"א, סיפר כי הפצועים שכבו על הרצפה "עם סימני סכינים, מדממים, חלקם מהגב וחלקם מהראש". לדבריו, אין סכנה לחייהם. "האווירה השתנתה בירושלים", הוסיף. "יש התחממות בגזרה ואנחנו צריכים לתת מענה לתושבים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:24)

החשוד בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
החשוד בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
פיגוע דקירה בסניף "רמי לוי": מחבל דקר שני קונים - ונורה. מד"א
המחבל מנוטרל בזירה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully