וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פצועים בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים; המחבל נורה

פלסטיני בן 16 דקר שני לקוחות בסניף של הרשת בהתנחלות ופצע אותם באורח קל. מאבטח ירה בדוקר ופצע אותו בינוני. מלבד המחבל, עוכבו שני חשודים נוספים, אחד מהם עובד הסניף. נבדק חשד שמקורה של הסכין בסניף

צילום: הצלה יו"ש, מד"א, רויטרס; עריכה: מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

השקט היחסי נשבר: מחבל דקר אחר הצהריים (רביעי) שני בני אדם בסניף רמי לוי שבהתנחלות מישור אדומים, השוכנת ליד מעלה אדומים. השניים, גברים כבני 50, נפצעו באורח קל. מאבטח ממשרד ראש הממשלה שהיה במקום במקרה, ירה לעבר הדוקר ופצע אותו באורח בינוני. מלבד המחבל, במהלך סריקות באזור עוכבו שני חשודים במעורבות בפיגוע, שנמלטו מהסניף לאחריו. אחד החשודים, עובד הסניף, תושאל במשטרה. כמו כן, נבדק חשד שמקורה של הסכין בסניף.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו לזירה העניקו לשני הפצועים מהדקירות טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהם סובלים מחבלות בגפיים. הפצועים מטופלים בחדר הטראומה של בית החולים. שני נפגעי חרדה מהאירוע פונו גם כן לבית החולים. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי אחד הפצועים מהדקירות הוא פרמדיק בארגון שהתעמת עם המחבל.

המחבל, נער בן 16 וחצי מהכפר הפלסטיני עיזריה שבין ירושלים למעלה אדומים, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא לא נעצר אף פעם בעבר.

עדי ראייה לפיגוע: "אחד האנשים התעמת עם המחבל ונדקר בראשו"

החשוד בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
המחבל שנורה לאחר שדקר את הלקוחות/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם המאבטח שירה בדוקר ושיבח אותו על נטרול המחבל. "עשית פעולה חשובה ומנעת פיגוע גדול", אמר נתניהו למאבטח המועסק במשרדו. "גם כשאתה לא בעבודה, אתה בעבודה. יישר כוח".

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, אמר במשדר וואלה! חדשות: "זה לא מקרי שהמחבל הגיע דווקא לכאן. הוא בא לעשות פיגוע". לדבריו, בעקבות הפיגועים האחרונים בירושלים, הועלתה הכוננות במעלה אדומים. "השקט כאן נשמר הרבה שנים. נפיק לקחים לגבי האופן שבו המחבל הצליח לעבור את השומרים. גם במרכול יש שומר בכניסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סניף רמי לוי במישור אדומים

פרמדיק מד"א פאדי בדארנה, שהגיע למקום בעקבות הקריאה על הדקירות, סיפר כי הפצועים נמצאו ליד הקופות. "הם היו בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופם העליון. הם סיפרו לנו שכאשר הם היו עסוקים בקניות, הם הופתעו על ידי מחבל שהתפרץ למתחם ונדקרו".

שבתאי אהרון, חובש מתנדב במד"א, סיפר כי הפצועים שכבו על הרצפה "עם סימני סכינים, מדממים, חלקם מהגב וחלקם מהראש". לדבריו, אין סכנה לחייהם. "האווירה השתנתה בירושלים", הוסיף. "יש התחממות בגזרה ואנחנו צריכים לתת מענה לתושבים".

עוד בוואלה! חדשות:
ללא מתנגדים: הכנסת הצביעה בעד פיזורה
כחלון: "צריך מפלגה שתשרת את הציבור ולא את הכוח"
האו"ם: "ישראל - המדינה היחידה במזרח התיכון המחזיקה בנשק גרעיני"

מרכז מסחרי במישור אדומים בו התרחש אירוע הירי. הראל עדכוני יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
סניף רמי לוי במישור אדומים, היום/מערכת וואלה! NEWS, הראל עדכוני יו"ש

אריאל בן דוד, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר. "נכנסתי לחנות יחד עם מתנדבים נוספים והענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים מדקירה בפלג גוף עליון שהיו בהכרה מלאה", תיאר. "למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים באירוע".

החשוד בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הסניף, לאחר הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

רמי לוי התייחס לפיגוע במשדר וואלה! חדשות. "לא צריך לתת להם לנצח", אמר. "נמשיך בשגרה שלנו. נדאג שתהיה אבטחה. זה קורה וקרה גם במרכז הארץ. אסור לתת להם הרגשה שהם מנצחים. מהניסיון שלנו, במרכז הארץ קורה יותר גרוע ממה שקורה שם". לדבריו, בסניף קונים ועובדים יהודים ופלסטינים גם יחד. "מה לעשות, יש אנשים קיצוניים שרוצים לשנות את אורח החיים שלנו", הוסיף. הוא הבהיר כי המחבל אינו עובד בסניף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייל מטפל באחד הפצועים בסניף/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבנה אורקלינסקי, קופאית בסניף, שהתה במקום בזמן הפיגוע. "ראיתי חלק מהאירוע. עמדתי אחרי הקופות ושמעתי צעקות. מישהו רדף אחרי אנשים ואז שמעתי שתי יריות. כנראה הוא (המחבל) הגיע אחרי הקופות. בהתחלה חשבתי שהיריות הן של המחבל. המאבטח אמר לו 'שב על הרצפה, שב על הרצפה'. יצאתי החוצה ומיד הבנתי שזה פיגוע. הייתה לי הרגשה רעה משבוע שעבר, לא האמנתי שזה יקרה פה. יש פה גם הרבה עובדים פלסטינים ועובדים מעזריה. אני לא נגד, אבל יש הרבה".

פיגוע דקירה בסניף של רמי לוי במישור אדומים. מד"א
אחד הפצועים מפונה מהזירה/מד"א
פיגוע דקירה בסניף "רמי לוי": מחבל דקר שני קונים - ונורה. מערכת וואלה! NEWS
מחוץ לסניף, הערב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully