וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "חמאס מכווין גורמים במזרח ירושלים לבצע פיגועים"

השר לביטחון הפנים חשף שבידי משרדו מידע על קשר בין ארגון הטרור לבין אזרחים ערבים המתגוררים בבירה. על הבחירות: "מהלך מיותר". על מינוי המפכ"ל: "אין יתרון יחסי למי שמבחוץ"

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' נואם בפני סטודנטים בקריה האקדמית אונו, 4 בדצמבר 2014. אורן כהן, מערכת וואלה! NEWS
השר יצחק אהרונוביץ' בקריה האקדמית אונו, היום/מערכת וואלה! NEWS, אורן כהן

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' חשף היום (חמישי) כי בידי משרדו מידע על קשר בין חמאס לתושבי מזרח ירושלים. "יש בידינו מידע מודיעי שחמאס ביהודה ושומרון מכווין גורמים במזרח ירושלים לבצע פיגועים, כאשר הם מתסיסים את השטח וגורמים לנזקים כבדים", אמר אהרונוביץ' בדברים שנשא בפני סטודנטים בקריה אקדמית אונו. "אנחנו מזהים תשתיות בשטח, ויש תשתיות שכבר נעצרו, כך שישנן הוכחות לכך שהקשר בין חמאס, בעיקר חמאס חברון, אבל גם חמאס עזה, למזרח ירושלים, קיים".

לדברי אהרונוביץ', "80% ממידי האבנים שנעצרו על ידי כוחות הביטחון, ואנחנו מדברים גם על ילדים, אחרי שהם נשפטים ומגיעים לשירות בתי הסוהר, מבקשים להגיע לאגפים של חמאס ולהצטרף לשורות הארגון. בייחוד אסירים שחוזרים לכלא, הם יוצאים משירות בתי הסוהר עם מומחיות".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: פיגוע הדקירה בסניף "רמי לוי" במישור אדומים
החשוד בפדופיליה - מחזיק באחד הסודות הכמוסים בישראל
תרגיל המשטרה, ניגוב הכוס וה-DNA: כך הופל הנאשם ברצח נועה אייל

חאלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס – דוחה, קאטר – אוקטובר 2014. רויטרס
בכיר חמאס חאלד משעל/רויטרס

על הפיגוע בסניף "רמי לוי" במישור אדומים אתמול אמר: "אתמול הגיע נער בן 16 וחצי שאחיו היה פעם מחבל, נכנס לסופר, לוקח עגלה ומסתובב, לוקח סכין ומתחיל לדקור. במקרה, היה שם מאבטח במשרד ראש הממשלה. ברגע שראיתי את האירועים, אפשרתי למאבטחים לצאת עם נשק הביתה. זה מצב חירום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"המפה הפוליטית לא תשתנה"

הוא דיבר גם על התפרקות הממשלה. "אני חושב שהבחירות הן מהלך מיותר", אמר. "ראש המפלגה שלי, אביגדור ליברמן, ניסה לעשות שלום בית ולנסות לקרב את העמדות, אבל הוחלט על ידי ראש הממשלה ללכת לבחירות. יש למדינה בעיות קשות, וזה לא הזמן לגרור את המדינה לבחירות. זה יבוא על חשבונכם ועל חשבוני, ואני חושב שזה מהלך מיותר, והמפה הפוליטית לא תשתנה".

אביגדור ליברמן. נועם מושקוביץ
שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן/נועם מושקוביץ

בנוגע להליך מינוי המפכ"ל, אמר: "אמרתי שלקראת סוף השנה אודיע מי יהיה המפכ"ל, אבל התהפכו היוצרות. הלכתי להתייעץ עם היועץ המשפטי לממשלה. גם אם אני לא אהיה השר לביטחון הפנים ומישהו אחר ימונה, אז לא יקרה שום דבר. יש לי בראש כמה מועמדים טובים, אמרתי שיבוא מתוך המשטרה, או בוגר המשטרה. אותו דבר על השב"ס. הייתה הפצה של שמועה על אלופים. אני חושב שהתפקיד יותר מדי רציני כי עד שילמדו את התפקיד לוקח זמן ואין יתרון יחסי למי שמבחוץ. יש אנשים טובים בתוך השירות או בוגרי המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully