וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש המוסד לשעבר ימונה למנכ"ל משרד המודיעין

30.11.2014 / 10:15

רם בן ברק יוביל את איחוד משרד המודיעין והמשרד לנושאים אסטרטגיים למשרד אחד תחת השר יובל שטייניץ. גורם מדיני מסר כי בכך נחשב בן ברק מועמד לתפקיד ראש המוסד הבא

צילום: שיר סגל, ג'ורג' גינסברג; עריכה: שניר דבוש

הממשלה צפויה לאשר היום (ראשון) את הצעתו של השר לנושאים אסטרטגיים ולענייני מודיעין, יובל שטייניץ, למנות את המשנה וסגן ראש המוסד לשעבר רם בן ברק לתפקיד מנכ"ל המשרד. בן ברק יוביל את איחוד משרד המודיעין והמשרד לנושאים אסטרטגיים למשרד אחד תחת השר שטייניץ. גורם מדיני מסר כי בן ברק נחשב מועמד לתפקיד ראש המוסד הבא לאחר סיום כהונתו של תמיר פרדו.

עם מינויו יחליף בן ברק את תת-אלוף במיל' יוסף קופרווסר, שכיהן כמנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגיים תחת השרים משה יעלון ויובל שטייניץ בשש השנים האחרונות. כמו כן, הוא יחליף בכובעו השני את יובל וולמן, שכיהן כמנכ"ל משרד המודיעין בשנתיים האחרונות.

בן ברק החל את שירותו הצבאי כלוחם וקצין בסיירת מטכ"ל. לאחר מכן הוא עבר לשרת בתפקידי שטח ביחידות המבצעיות של המוסד. במשך שני עשורים הוא שירת בכל שרשרת התפקידים המבצעיים במוסד עד לתפקיד ראש אגף המבצעים, המשנה וסגן ראש המוסד. עם סיום תפקידו כסגן ראש המוסד, הוא שימש מתאם מבצעים מיוחדים בין המוסד לצה"ל.

בן ברק הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי, ובעל תואר שני במדעי המדינה וביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה. בעבר הוא כיהן כעמית מחקר בכיר במכון המחקר ברוקינגס שבוושינגטון.

כותרות נוספות בוואלה! חדשות:
יעלון נגד לפיד: "פוגע ביחסים עם ארצות הברית"
גנץ על מינוי מחליפו: שמח שהקצינים התנהלו ללא ריב ומדון
"איזנקוט - האיש המתאים להוביל את צה"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully