וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרגע המרגש שבו גילה איזנקוט על מינויו לרמטכ"ל

29.11.2014 / 18:26

חיוך ניצחון: במהלך טיסה חזרה מטקס בבאר שבע כבר ביום חמישי, הראה שר הביטחון לאלוף גדי איזנקוט את מסך הטלפון שלו, בו נכתב: "אנחנו מתכוונים להודיע שנבחרת להיות הרמטכ"ל הבא"

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

(יעלון: "גדי איזנקוט הוא האיש המתאים להוביל את צה"ל")

ההודעה הרשמית על מינויו של אלוף גדי איזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל פורסמה הערב (שבת), אולם של הביטחון, משה יעלון, מצא תזמון מיוחד למדי לבשר את החדשות לאיזנקוט. בטיסה חזרה מטקס שנערך באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ביום חמישי האחרון, יעלון הראה לאיזנקוט את הטלפון הסלולרי שלו, בו כתב: "אנחנו מתכוונים להודיע שנבחרת להיות הרמטכ"ל הבא".

בתמונה של הרגע המרגש, נראית תגובתו של איזנקוט, המכהן כסגן הרמטכ"ל. החיוך הרחב שנמרח על פניו רק רומז על השבועות הארוכים שעברו עליו ועל בכירי מערכת הביטחון בראיונות, בדיונים ובספקולציות לגבי זהותו של הרמטכ"ל ה-21.

עוד בוואלה! חדשות:
מהצפון ועד איו"ש: כך נסללה דרכו של איזנקוט לרמטכ"לות
"איזנקוט - האיש המתאים להוביל את צה"ל"
תקיפה באיראן, טילים מלבנון וטרור בגדה: האתגרים של איזנקוט

שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל הבא גדי איזנקוט. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
הרגע המאושר - בטיסה מבאר שבע/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

כמו כן, סוכם בין שר הביטחון לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובעצה אחת עם הרמטכ"ל בני גנץ ועם איזנקוט, על מינויו של האלוף יאיר גולן לתפקיד סגן הרמטכ"ל. גולן סיים לפני כחודש את תפקידו כאלוף פיקוד צפון והחליף אותו אלוף אביב כוכבי.

שר הביטחון יעלון ציין כי "ההחלטה הייתה בין מועמדים מצוינים, ראויים ומנוסים. אני סבור כי אלוף גדי איזנקוט הוא האיש המתאים בעת הזו להוביל את צה"ל בשנים הבאות. אני מכיר את אלוף איזנקוט שנים ארוכות, והוא מביא עמו מקצועיות, יכולות פיקוד ומנהיגות גבוהות, תבונה רבה, אחריות ושיקול דעת. לאלוף איזנקוט ניסיון קרבי ופיקודי רב, והוא עבר בתחנות משמעותיות במהלך מסלול השירות הצבאי שלו, הן כלוחם וכמפקד בשטח והן בתפקידי מטה מרכזיים. לאורך כל דרכו מסלול השירות שלו הפגין האלוף איזנקוט יושר ויושרה, ערכיות ועמידה על דעותיו ועקרונותיו".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully