וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפרזנטורית החדשה של פוטין: המרגלת הלוהטת

אנה צ'פמן, היפהפייה הרוסיה שגורשה מארה"ב לאחר שנחשדה בריגול, זכתה לתהילה ולפרסום והפכה לסמל מין. כעת היא מצאה ג'וב חדש: סרטון תעמולה של הצבא הרוסי

צילום מסך

המרגלת לשעבר אנה צ'פמן צולמה כשהיא מתאמנת יחד עם יחידת העילית של הצבא הרוסי – דיוויזיית הטנקים של ארמון הקרמלין, אשר מחפשת תמיכה כספית כדי לרכוש טנקים נוספים. צ'פמן בת ה-32 צולמה כשהיא מתאמנת בתרגילי סדר, מתנסה באמנויות לחימה שונות ואף יורה בקלצ'ניקוב. היא התאמנה עם חיילים המשרתים ביחידת העילית נטמירובסקייה, אחת היחידות הנחשבות ביותר בצבא רוסיה. הסרטון, שנראה מבויים למדי, מציג כיצד היחידה וחייהם של החיילים השתפרו הודות לנדיבותו של הנשיא וולדימיר פוטין.

אנה צ'פמן מבקרת בבסיס של הצבא הרוסי. יוטיוב, צילום מסך
מרגישה במסעדה/צילום מסך, יוטיוב

כך למשל בכניסה לקנטינה, מכריזה צ'פמן שהיא בכלל לא שמה לב שמדובר בחדר אוכל צבאי, מפני שהמקום גורם לה להרגיש כאילו היא נמצאת במסעדה. עוד מספרת המרגלת לשעבר כי הצבא מאפשר לה להשתמש באיפור, למרות שעל פי החוק חיילות של הצבא הרוסי אינן מורשות לעשות זאת. מי שמאמין למוצג בסרטון יכול לשכוח בקלות שהצבא הרוסי הוא אחד הצבאות האכזריים בעולם, בו החיילים נאלצים לעבור טקסי חניכה קשים ולחיות בתנאים קשים ביותר במשך כל שנות שירותם.

עוד באותו נושא

משרד ההגנה הבריטי: אל תשכבו עם נשים ברוסיה וסין

לכתבה המלאה
אנה צ'פמן בסרטון של הצבא הרוסי. מתוך סרט דוקמנטרי של REN-TV, צילום מסך
איזה כיף פה!/צילום מסך, מתוך סרט דוקמנטרי של REN-TV

כעת נראה שולדימיר פוטין מנסה לעשות כל שביכולתו כדי לגרום לשירות הצבאי להיראות זוהר ואטרקטיבי, ולשפר את תדמיתו לאחר שהאירועים באוקראינה גבו יותר מ-4,300 הרוגים מחודש אפריל האחרון.

אנה צ'פמן מבקרת בבסיס של הצבא הרוסי. יוטיוב, צילום מסך
ירי בקלצ'ניקוב ואמנויות לחימה. צ'פמן בפעולה/צילום מסך, יוטיוב

כזכור, צ'פמן נעצרה בארצות הברית בשנת 2010 כשהייתה חלק מרשת מרגלים רוסית. היא שוחררה באותה שנה במסגרת חילופי עצירים בין שתי המדינות, ומאז היא כוכבת בקרב הציבור הרוסי. היא הספיקה להלך על מסלולים בתצוגות אופנה ולהצטלם למגזינים נחשבים. כעת, כך נראה, היא פוצחת בקריירה קולנועית. לא היינו בונים על אוסקר.

אנה צ'פמן מבקרת בבסיס של הצבא הרוסי. יוטיוב, צילום מסך
אולי עדיף לוותר על קריירת המשחק/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully