וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד ההגנה הבריטי: אל תשכבו עם נשים ברוסיה וסין

ג'יימס בונד בהלם: מסמך שדלף בבריטניה מגלה כי סוכני ביון מהממלכה הוזהרו שלא לקיים יחסי מין עם נשים צעירות ויפות ברוסיה וסין, מחשש שמדובר במרגלות שיסחטו אותם

רויטרס

בווידאו - כך פעלה רשת הריגול של אנה צ'פמן

מסמך מסווג שדלף השבוע מעורר סערה בבריטניה, לאחר שחשף אמצעי זהירות בהם נקראים סוכני ביון לנקוט כשהם מבקרים ברוסיה וסין. על פי המסמך, לסוכנים אסור לקיים יחסי מין עם נשים צעירות מאותן מדינות, מחשש שמדובר במרגלות שיסחטו את הגברים, או ינסו להוציא מהם מידע רגיש. משרד ההגנה הבריטי שם דגש מיוחד על סוכנות ה-FSB, סוכנות הביון הרוסית שנודעה בעבר בשם ק.ג.ב.

שיטת הפיתוי עתיקה מאוד, והייתה נהוגה כמעט בכל מלחמה או קונפליקט. בימי המלחמה הקרה, הק.ג.ב השתמשה בגברים ובנשים כ"מלכודות דבש" כדי להפיל בפח סוכנים זרים שהחזיקו במידע בו יכלו להשתמש. השירותים החשאיים הקומוניסטיים במזרח גרמניה נהגו להשתמש בגברים צעירים כדי לפתות נשים בגיל העמידה שעבדו עבור בכירים בחלקה המערבי של המדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיקים מסקנות מסיפורה של אנה צ'פמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור המפורסם ביותר בשנים האחרונות הוא כנראה זה של המרגלת הרוסיה אנה צ'פמן, שנישאה לאזרח בריטי כדי לקבל דרכון ואזרחות. בשנת 2010 נעצרה בארצות הברית לאחר שריגלה עבור רוסיה, לשם הוחזרה במסגרת חילופי עצירים בין שתי המדינות. מאז היא כבר הפכה לכוככת, הגישה תוכנית טלוויזיה, כיכבה בתצוגות אופנה והצטלמה למגזיני גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully