וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בן 58 נלכד במערבל קמח במפעל באשדוד ומת

25.11.2014 / 11:01

הגבר, אשר עובד במפעל באזור התעשייה "עד הלום" באשדוד, נפל לתוך המערבל המסתובב בעוד כוחות החילוץ והצוותים הרפואיים מנסים להעניק לו סיוע. כשהצליחו לחלץ אותו, לא נותר אלא לקבוע את מותו

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
צוותי חילוץ וצוותים רפואיים ניסו להציל את הפועל, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר שחולץ/ראובן קסטרו

גבר בן 58, אשר עובד במפעל באזור התעשייה "עד הלום" באשדוד, מת היום (שלישי) בתאונת עבודה כשנפל לתוך מערבל קמח במפעל. למקום הוזעקו שני צוותי חילוץ של מכבי אש מתחנת אשדוד, צוותי מגן דוד אדום וכן צוותי מתנדבים של "איחוד הצלה". בתחילה, התקבל דיווח על כך שהפועל נלכד בתוך המערבל, והערכתם הייתה שמצבו קשה. שני צוותי החילוץ שהגיעו למקום הצליחו בסופו של דבר לחלץ אותו מתוך המכונה, אבל הוא כבר היה ללא רוח חיים.

מפקד האירוע מטעם מכבי האש, גבי אזולאי, שיחזר את מה שקרה מאז קיבלו את הדיווח בתחנה. "בסביבות השעה רבע לעשר קיבלנו דיווח על פועל שלכוד בתוך מכונה במפעל של קמח באזור התעשייה הדרומי של אשדוד", סיפר. "מיד יצאנו למקום שלושה צוותי כיבוי. כשהגענו למקום ראינו שפלג הגוף העליון של הפועל לכוד בתוך המכונה. ביחד עם אנשי מד"א וצוות של המפעל, חילצנו אותו ממנה".

בחודש יוני, פועל בן 25 נהרג לאחר שנפל מגובה חמישה מטרים ברחוב בילינסון בנתניה. בתחילה, מצבו הוגדר אנוש, אך לאחר מאמצי ההחייאה נאלצו חובשים ופרמדיקים של מד"א לקבוע את מותו.

מוקדם יותר באותו חודש, פועל שביצע עבודות ניקוז במושב גאליה שליד רחובות, נהרג לאחר שנפל לבור בעומק של כעשרה מטרים. צוותים רפואיים וצוותי חילוץ הגיעו למקום על מנת לנסות ולהציל את הפועל. לאחר שחולץ, ביצעו בו פרמדיקים של מגן דוד אדום פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
צפו: מבחן אש ל"אוהל פלדה" - שאמור לשמש תחליף לממ"ד
הסערה מתגברת: ברד, שלג וחשש להצפות עד סוף השבוע
לפיד נגד הליכוד: "מוכרים את המדינה בשביל הפריימריז"


לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully