וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה חשוד שתקף מינית שלושה אחים: "רצח לי 3 ילדים"

25.11.2014 / 9:05

בשיחה עם וואלה! חדשות סיפרו הורי הילדים כי החשוד, מחנך תלמידי כיתה ח' בביתר עילית, נהג להכניס אותם למחסן שברשותו, ושם ביצע בהם מעשי סדום. "גילינו שעוד ילדים נפגעו ממנו"

אילוסטרציה. ShutterStock
"למה שנסלח אחרי שהוא פגע בילדים שלי?"/ShutterStock

"אנחנו במצב נפשי קשה מאוד, הוא רצח לי שלושה ילדים" – כך אמרה לוואלה! חדשות אמם של שלושת הילדים שהמחנך שלהם חשוד שביצע בהם מעשי סדום. החשוד, מורה אשר עובד כמחנך של תלמידי כיתה ח' בבית ספר בביתר עילית. "הבנו שקורה משהו כשהבן הגדול שלי בא אליי ואמר שהוא חושב שפוגעים באחיו הקטן ובאחיו הרביעי", הוסיפה האם. "שאלנו את הילדים, ואז גילינו שעוד ילד ועוד ילד שנפגעו ממנו". לדברי ההורים, החשוד נהג להכניס אותם למחסן שברשותו, ושם ביצע לאורך השנים את המעשים.

עוד בנושא משפט ופלילים:
תמורת קולה ושווארמה: לוקה בשכלו אולץ להודות בפשע שלא ביצע
בתוך מבני קבורה: שב"חים אותרו בבית העלמין בהרצליה
"הוא גרר אותי לפרדס וניסה לאנוס אותי, לא אשכח את המבט שלו"

מורה החשוד במעשי סדום בתלמידיו מובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ירושלים. נועם מושקוביץ
המורה בעת הארכת מעצרו/נועם מושקוביץ

סובלים מהטרדות ואיומים

"הילד הגדול שלנו אמיץ, הוא הציל את אח שלו", אמרה האם. לדבריה, בתחילה המשפחה התלבטה אם להתלונן, אך לאחר התייעצות עם עורכת דין הם החליטו להגיש את התלונה. "עוד לפני זה, אשתו פנתה אלינו והציעה לנו תשלום כספי כדי שהילדים יעברו טיפולים", סיפרה. באמצעות הכסף, ביקש המורה "להשתיק" את החשדות נגדו. במשטרה סבורים כי החשוד הצליח לפגוע גם בילדים נוספים הלומדים בבית הספר.

לדברי האם, מאז שהתלוננו במשטרה המשפחה סובלת מהטרדות ומאיומים מצד גורמים בקהילה החרדית. "מאוד קשה, בגלל שזו קהילה סגורה", אמרה. "אבל מה שהוא עשה זה רצח, אז למה שלא נתלונן?". האב הוסיף כי החשוד התנצל על מעשיו. "אני לא סולח", אמר. "ולמה שאסלח אחרי שהוא פגע בילדים שלי?".

על פי החשד, המורה נהג להתעלל מינית בילדים במשך השנים וכאשר הילדים למדו אצלו. תחילה שמר על זכות השתיקה אולם בהמשך, הכחיש את המיוחס לו וטען כי בסך הכול נהג לנשק בחיבה את הילדים. לאחר שהבין כי הוגשה נגדו תלונה נעלם החשוד מהעיר ונתפס ביום חמישי האחרון בתל אביב. בתום חקירתו מעצרו הוארך והיום הוא הובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בירושלים. בתום הדיון הוארך מעצרו בשלושה ימים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully