וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא גרר אותי לפרדס וניסה לאנוס אותי, לא אשכח את המבט שלו"

23.11.2014 / 16:36

נערה בת 18, אחת מהצעירות שכמעט ונאנסו לפי החשד על ידי פלסטיני אילם-חירש בפתח תקווה, שחזרה את רגעי האימה. "התחלתי לצעוק, להתנגד. חבטתי בו, בעטתי וכל הזמן צעקתי, צווחתי"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
הצעיר נעצר לפני כשבועיים בחשד לאונס שלוש נשים צעירות/ניב אהרונסון

"אמרתי לו שאני במחזור. חשבתי שאולי זה יגרום לו להרפות ממני, אבל הוא המשיך", כך שחזרה היום (ראשון) נערה בת 18, שעל פי החשד כמעט ונאנסה בתחילת החודש בידי הצעיר הפלסטיני ליד צומת סירקין בפתח תקווה. החשוד, כך הותר היום לפרסום, הוא תושב השומרון, חירש-אילם בן 24. הוא נעצר לפני כשבועיים בחשד שניסה לאנוס שלוש צעירות בנות 18, 19 ו-27.

בשיחה עם וואלה! חדשות סיפרה הנערה כי הותקפה בשעת לילה בזמן שהייתה בדרך מביתה לפגוש חברים ושוחחה בטלפון עם ידיד. "הייתי בדרך לפגוש כמה חברים שלי בסמוך לצומת סירקין", תיארה. "דיברתי בטלפון, כשלפתע מישהו התנפל עלי מאחור, חנק אותי והחל לגרור אותי לפרדס שבצדי שביל ההליכה. התחלתי לצעוק, הידיד שהיה על הקו היה בטוח שאני צוחקת אתו, והאמת שבהתחלה חשבתי שזה מעשה קונדס של אחד החברים שלי שמנסה להפחיד אותי".

עוד בוואלה! חדשות:
בתום התנגחות בין נתניהו ללבני, "חוק הלאום" עבר בממשלה
האם שופטת שנאנסה מחויבת להתלונן?
תיעוד: בגלל תלונת רעש - שוטרים מכים נער שאינו מתנגד

3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב. ShutterStock
"הייתי בטוחה שהוא יצליח"/ShutterStock

כשהטלפון הנייד שלה ושאר חפצים נפלו על הרצפה, היא הבינה שלא מדובר במתיחה. "הבנתי שמישהו תוקף אותי", סיפרה. "התחלתי לצעוק, להתנגד. חבטתי בו, בעטתי וכל הזמן צעקתי, צווחתי. צעקתי הכי חזק כדי שאנשים ישמעו אותי למרות שהפרדס נמצא במקום מבודד יחסית. אני מבינה היום שהצעקות שלי נשמעו למרחק של קילומטרים".

על אף שהבינה שסיכוייה למנוע את האונס קלושים, היא המשיכה להיאבק בחשוד. "הייתי בטוחה שהוא יצליח", הוסיפה. "הוא כבר פתח את המכנסיים שלי וניסה להוריד לי אותם. פחדתי שהוא ינסה להרוג אותי ולכן צעקתי בכל הכוח. צווחתי 'אונסים אותי, הצילו!'. הוא נישק אותי ואז הוא הסתכל לי בעיניים. את המבט הזה אני לא אשכח. תפסתי לו בביצים, הרבצתי לו, נלחמתי וצעקתי. הבנתי שאני חייבת להמשיך להיאבק בו כדי שאני אנצל".

בשלב הזה, אנשים ששמעו את צעקותיה של הנערה הגיעו. "המזל שלי שאנשים שמעו את הצעקות ובאו לעזרתי. כשהם התקרבו, התוקף קם מעלי והחל לברוח", שחזרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הפיתיון והחקירה המיוחדת

לדבריה, היא עדיין נמצאת בחרדות בעקבות המקרה שנמשך למעלה מעשר דקות. "תמיד חשבתי שדבר כזה לא יקרה לי והנה זה קרה", סיכמה בכאב. "אני רוצה להעביר מסר לכולן שכל אחת יכולה להיות קורבן לתקיפה שכזו. זה היה מפחיד. רגעי פחד שלא עוזבים אותך. גם עכשיו אני בחרדה".

מעצרו של התוקף התאפשר בעקבות פעילות מיוחדת של משטרת פתח תקווה במקום אשר כללה הפעלת שוטרת סמויה ששימשה פיתיון לתוקף. לאחר מעצרו, נדרשה המשטרה לחקירה מיוחדת שכן החשוד הוא חירש-אילם דובר השפה הערבית בלבד והידע שלו בשפת הסימנים בערבית מוגבל. "זו הייתה חקירה מורכבת שבה השתמשנו לא רק במתורגמן לשפת הסימנים אלא גם בציורים, צבעים ושרטוטים", סיפרה החוקרת רס"מ נוית עסיס ממחלק התשאול של משטרת פתח תקווה. "בשלב מסוים ניהלנו משחקי תפקידים כשהחשוד מדגים על המדובב שגילם את הקורבנות כיצד פעל ואיך תקף אותן".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully