וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה לכיתה ח' התעלל מינית בתלמידיו בביתר עילית

פרסום ראשון: המשטרה עצרה את המורה בחשד שתקף מינית את תלמידיו, שלושה אחים, לאורך תקופה ארוכה. הוא ניסה להשתיק את המשפחה המתלוננת באמצעות כסף. החוקרים בוחנים אם תקף ילדים נוספים

אילוסטרציה. ShutterStock
שלושה אחים, לפי החשד, הותקפו מינית על ידי המורה/ShutterStock

מורה מחנך לתלמידי כיתה ח' בבית ספר בהתנחלות ביתר עילית נעצר אתמול (חמישי) בחשד שביצע שורה של מעשי סדום בתלמידים אותם לימד. לפי החשד, המורה, המלמד באחד מבתי הספר המוכרים בעיר החרדית, חשוד שבמשך השנים נהג להוביל את תלמידיו למחסן בתוך תחומי בית הספר, ולבצע בהם את זממו. מהחקירה עולה כי מדובר במקרים של התעללות מינית קשה, ולמורה מיוחסות שורה של עבירות מעשה סדום ומעשים מגונים.

מעצרו של המורה התאפשר לאחר תלונה שהוגשה על ידי המשפחה. לפי החשד, אחד מתלמידיו לשעבר של המורה, הבחין במורה מבקש מאחיו של התלמיד "לבוא עמו למחסן". המעשה הזכיר לתלמיד כי באותו האופן נהג להזמין גם אותו לאותו המחסן, שעה שלמד אצלו כשהיה בכיתה ט', ולבצע גם בו את זממו. התלמיד הודיע על כך לבני משפחתו, שהבינו כי שלושת האחים באותה המשפחה עברו התעללות מינית על ידי אותו המורה.

הציע לממן טיפול פסיכולוגי לקורבנות, במקום תלונה

המשפחה לא מיהרה להגיש תלונה במשטרה, והחלה להתעמת עם המורה. המורה ביקש "להשתיק" את החשדות נגדו באמצעות מתן סכום כסף, או מימון טיפול פסיכולוגי לקורבנות. במשטרה סיפרו כי המשפחה החליטה שלא להיענות להצעות המחנך, והגישה תלונה במשטרה. כשהמורה הבין שזו כוונתם, הוא נעלם מהעיר.

בלשי מרחב חברון במחוז ש"י החלו לחפש אחר המורה, והצליחו לאתר אותו בתל אביב, ולעצור אותו. בחקירתו החליט המורה לשמור על זכות השתיקה, מה שלראיית החוקרים מבסס עוד יותר את החשדות נגדו. אתמול הובא המחנך להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, שם הוחלט להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

מרדכי ציבין, עורך דינו של המורה, מסר בתגובה: "מרשי לא נעלם ולא ניסה לחמוק מהחקירה, ברגע שנודע לו כי הוא מבוקש לחקירה, הוא התקשר למשטרה ותאם את הגעתו אליהם. בנוסף, מרשי לא ביקש לשמור על זכות השתיקה. הוא נעצר ברביעי והועבר לתחנת משטרת חברון. רק ב-22:00 לקראת חקירתו, אפשרו לו להתקשר אליי. ביקשתי לאפשר למרשי להיפגש עמי תחילה, כזכותו על פי דין, ורק לאחר מכן לחקור אותו, וכך היה. למחרת נפגשתי עמו ובהמשך מרשי נחקר ומסר את גירסתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully