וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו"ם גינה את הטבח בבית הכנסת: "פיגוע מתועב"

בהצהרה של מועצת הביטחון של האו"ם, נכתב כי "טרור אינו מוצדק ולא חשוב מהו המניע, בשום מקום בעולם ובשום עיתוי". שגריר ישראל, רון פרושאור, מתח ביקורת: "חבל שרק אחרי שמתפללים נטבחים, המועצה שוברת שתיקה"

ישיבת מועצת הביטחון של האו"ם בנושא דאעש. רויטרס
ישיבת מועצת הביטחון של האו"ם/רויטרס

מועצת הביטחון של האו"ם פרסמה הלילה (חמישי) הצהרה, לפיה היא מגנה את "הפיגוע המתועב" שאירע ביום שלישי בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף שבירושלים. "חברות המועצה מגנות בתוקף את הפיגוע המתועב בבית כנסת בירושלים, שגבה את חייהם של ארבעה מתפללים חפים מפשע ושוטר, ושנפצעו בו רבים", לשון ההודעה. ההצהרה מגיעה על רקע הודעתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כי עוד החודש תפנה הרשות לאו"ם בדרישה להכיר במדינה פלסטינית, ולאחר שלפני כשבוע חברי ועדת שאבאס של האו"ם לחקירת פעולות צה"ל במבצע "צוק איתן", לא הוכנסו למדינה.

בהצהרה קראו 15 חברי המועצה לנקיטת צעדים על מנת להיאבק בטרור. "פעולות טרור, על כל צורותיהן, הן בלתי מוצדקות, ולא חשוב מהו המניע, בשום מקום בעולם ובשום עיתוי", נכתב. "חברות המועצה הפצירו במדינות לוודא כי הן נוקטות בצעדים כדי להיאבק בטרור, בהתאם למחויבותן למשפט הבינלאומי".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
"הפסקת עבודת הערבים באשקלון - גזענית ובלתי חוקית"
הפרלמנט הירדני התפלל לזכר המחבלים: "פעולה קדושה"
בעקבות המשבר בקואליציה: נתניהו הפיץ הצעה ל"חוק הלאום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"על המועצה להפסיק לחלק סוכריות לפלסטינים". רון פרושאור/מערכת וואלה, צילום מסך

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, ביקר את עיתוי הגינוי, שהגיע רק אחרי פעולת טרור מרובת נפגעים כזו. "חבל שרק אחרי שישראלים נטבחים בעת תפילה, מועצת הביטחון נזכרת לשבור שתיקה בנוגע לאלימות הפלסטינית, למרות התרעות חוזרות ונשנות מצדנו", אמר פרושאור. "עכשיו, לאחר שהקהילה הבינלאומית הבינה שהפלסטינים חוצים כל גבול אדום וכדי לעצור את מרחץ הדמים, עליה להפסיק לחלק לפלסטינים סוכריות ולחדול מהתמיכה שלה בצעדים החד צדדיים, שרק מבעירים את השטח".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יו"ר הרשות אבו מאזן בנאום בעצרת הכללית של האו"ם. רויטרס
יפנה למועצת הביטחון עוד החודש. אבו מאזן/רויטרס

אבו מאזן הודיע כי בכוונת הרשות הפלסטינית לפנות למועצה כבר החודש, במהלך טקס שאירע בשבוע שעבר לציון עשר שנים למותו של יאסר ערפאת. הוא הודיע כי הרשות תדרוש מהמועצה להעביר החלטה שתביע להכרה במדינת פלסטין בגבולות 1967. בנאומו, אמר אבו מאזן כי במקרה שהבקשה הפלסטינית תיכשל, למשל אם ארצות הברית תטיל וטו על ההחלטה, הרשות תבקש להצטרף לשלל הארגונים והאמנות הבינלאומיים, ובכלל זאת תחתום על אמנת רומא, כך שתוכל להצטרף לבית הדין הפלילי הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully