וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: נמצאה גופת מלכת היופי של הונדורס

מריה חוסה אלברדו נעלמה יחד עם אחותה לאחר שבילו במסיבה במזרח המדינה בשבוע שעבר, וגופותיהן אותרו בכפר באזור. שניים נעצרו בחשד למעורבות ברצח, בהם בן זוגה של אחותה

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

גופת מלכת היופי של הונדורס מריה חוסה אלברדו נמצאה אתמול (רביעי) לצד גופת אחותה הבכורה בכפר הסמוך לנהר אגווה, שנעדרו מאז יום חמישי האחרון. המשטרה עצרה שני חשודים ברצח, אחד מהם הוא בן זוגה של אחותה סופיה טרינידד.

על פי המשטרה המקומית, כלי נשק ומכונית הקשורה לרצח נתפסו ועד ראייה, שזוכה להגנה, סיפק מידע מהימן. על פי החשד, השניים היו האחרונים שהתראו עם מלכת היופי, בת 19, ואחותה, בת 23. אלברדו הייתה אמורה לצאת אתמול לתחרות מיס עולם בלונדון. "שניהם נחקרים כחלק מחקירת היעלמותן של גברת אלברדו ושל אחותה", אמר דובר המשטרה חוזה קוואלו. "אנו מקווים להבין מה התפקיד שהיה להם באירוע".

מלכת היופי של הונדורס מריה חוסה אלברדו נעלמה, נובמבר 2014. AP
מלכת היופי של הונדורס, מריה חוסה אלברדו/AP

הדוגמנית הצעירה ואחותה נעלמו במחוז סנטה ברברה במזרח המדינה, הידוע לשמצה בשל ריבוי כנופיות הסמים ושליטתן באזור. הונדורוס היא המדינה בעלת שיעור הרצח הגבוה ביותר בעולם, עם יותר מ-90 קורבנות על כל 100 אלף איש. מדובר בכמעט פי שניים מהנתונים הגבוהים של הבאות ברשימה, אף הן מדינות אמריקה הלטינית – ונצואלה, בליז ואל סלבדור.

עוד ידיעות מהעולם
כל ארה"ב מתחת לאפס: "נובמבר הכי קר מאז 1976"
תפנית אלימה בהונג קונג: מפגינים ניסו לפרוץ לפרלמנט
האו"ם ממליץ: להעמיד את קוריאה הצפונית למשפט בינלאומי

(עדכון ראשון: 19.11.1, 17:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully