וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדורס: חשש לחיי מלכת היופי שנעלמו עקבותיה

18.11.2014 / 4:17

מריה חוסה אלברדו בת ה-19, שאמורה להמריא מחר לתחרות מיס עולם בלונדון, נראתה בפעם האחרונה ביום חמישי, עת עזבה מסיבה ונכנסה למכונית ללא לוחית רישוי. חשש שנחטפה על ידי כנופויות סמים: "אנשים נרצחים פה כל הזמן"

מלכת היופי של הונדורס מריה חוסה אלברדו נעלמה, נובמבר 2014. AP
"לא תהיה הפתעה אם נגלה שנחטפה". מלכת היופי של הונדורס, מריה חוסה אלברדו/AP

כלי תקשורת בהונדורס דיווחו הלילה (שלישי) כי מלכת היופי המקומית נעדרת מאז יום חמישי האחרון, וזאת לפני נסיעתה המתוכננת מחר לתחרות מיס עולם בלונדון. סלבדור נאסרייה, מנחה טקס מלכת היופי במדינה, מסר כי מלכת היופי מריה חוסה אלברדו, סטודנטית בת 19, נראתה בפעם האחרונה יוצאת ממסיבה עם אחותה ונכנסת למכונית ללא לוחית רישוי. "זה מדאיג אותי שלמכונית לא הייתה לוחית רישוי. הבעיה כאן היא שלטון הפשע", אמר.

הדוגמנית הצעירה ואחותה נעלמו במחוז סנטה ברברה במזרח המדינה, הידוע לשמצה בשל ריבוי כנופיות הסמים ושליטתן באזור. "אנחנו מקווים למצוא אותן בחיים", אמר דובר כוחות הביטחון. לדבריו, ארבעה אנשים נחקרים בשלב זה. לדברי נאסרייה, לא מן הנמנע שאלברדו נחטפה. "זאת כלל לא תהיה הפתעה אם נצטרך לדווח למארגני תחרות מיס עולם כי היא נחטפה. אנשים נחטפים ונרצחים כאן כמעט כל יום", הוסיף.

הונדורוס היא המדינה בעלת שיעור הרצח הגבוה ביותר בעולם, עם יותר מ-90 קורבנות על כל 100 אלף איש. מדובר בכמעט פי שניים מהנתונים הגבוהים של הבאות ברשימה, אף הן מדינות אמריקה הלטינית – ונצואלה, בליז ואל סלבדור.

אירועי התחרות הבינלאומית צפויים להתחיל בסוף השבוע הקרוב. התחרות הסופית תתקיים בעוד כחודש, ב-14 בדצמבר.

עוד ידיעות מהעולם:
מאות בניירובי במחאה על אלימות נגד נשים: "מסע שחרור"
"ההרוג האמריקני התנגד ללוחמי דאעש לפני עריפת ראשו"
דרמה בסין: עוברי אורח חילצו אישה שנלכדה תחת מכונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully