וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסולוג ידוע נעצר בחשד לביצוע אונס ועבירות מין

19.11.2014 / 15:14

הרופא חשוד גם בהונאה של רשות המסים בסכום של יותר ממיליון שקלים. הוא נעצר לאחר שעובדת במרפאה שלו התלוננה שתקף אותה. הסקסולוג הכחיש את הטענות ואמר שמדובר בעלילה על רקע סכסוך עם העובדת

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
מעצרו הוארך בארבעה ימים/ShutterStock

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בארבעה ימים את מעצרו של סקסולוג ידוע החשוד באונס, בביצוע עבירות מין ובהונאה של רשות המיסים בסכום של יותר ממיליון שקלים. הסקסולוג, שנעצר אתמול, נחשב לאחד המומחים בתחומו בארץ ואף מתארח לעתים קרובות בתכניות טלוויזיה מובילות.

בימים האחרונים התקבלה תלונה במשטרת תל אביב מעובדת שעבדה במרפאה שלו. לדבריה, בכמה הזדמנויות תקף אותה הסקסולוג מינית ואף אנס אותה. עוד סיפרה העובדת כי היא סייעה לרופא במסגרת עבודתה בקליניקה להעלים הכנסות מרשויות המס בהיקפים עצומים.

עוד בנושא משפט ופלילים:
ערבי-ישראלי נתפס בתחנת רכבת בתל אביב עם נשק מאולתר
המדינה מערערת על קלות עונשו של ישראלי שלחם בדאעש
בית המשפט קבע: התיק נגד פרקליטו של "הרב המתעלל" ייסגר

בעקבות תלונת העובדת קיימו משטרת תל אביב ויחידת "יהלום" של רשות המסים חקירה סמויה, שבסופה הוחלט לעצור את הרופא הבכיר ולהביאו לחקירה. הסקסולוג נחקר במפלג ההונאות של משטרת תל אביב ולאחר מכן הובא לבית המשפט. רב-סמל בכיר עופר קליין וחוקר יחידת יהלום נחמה יוסף הגישו לשופט ירון גת את חומר החקירה, שכלל עבירות שהתרחשו בין השנים 2014-2011, בנוגע למעשי אונס ומעשי סדום, לשיבוש חקירה, לניסיון סחיטה באיומים, להעלמת הכנסות ולניהול ספרי חשבונות פיקטיביים, תוך כדי מרמה, עורמה ותחבולה.

פרקליטיו של הרופא, עו"ד ירון לונדון ועו"ד עופר נחמני, אמרו בהארכת המעצר כי הוא מכחיש את המיוחס לו ולדבריו מדובר בעלילה של המתלוננת על רקע סכסוך בניהם. לבקשת עורכי הדין, הסכים השופט למנוע את פרסום שמו של הסקסולוג. עם זאת, במהלך הדיון קבע השופט כי מעיון בתיק החקירה קיים חשד סביר נגד החשוד.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully