וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: התיק נגד פרקליטו של "הרב המתעלל" ייסגר

17.11.2014 / 14:08

בית משפט השלום ברמלה ביטל את כתב האישום שהוגש נגד עו"ד אריאל עטרי בגין הטרדת עד ושיבוש חקירה בפרשת אליאור חן. "הגשת כתב האישום באה בניסיון להלך עלי אימים, אמשיך לייצג לקוחות ללא מורא", הבהיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית המשפט ביטל את כתב האישום נגדו. עו"ד אריאל עטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום ברמלה החליט ביום חמישי האחרון לסגור את התיק נגד עו"ד אריאל עטרי ולבטל את כתב האישום שהוגש נגדו. עטרי, שהיה פרקליטו של אליאור חן, אשר כונה "הרב המתעלל", הואשם בפברואר 2010 בהטרדת עד ושיבוש חקירה בשל פנייתו לעדת מדינה והעברת מסר מחן אליה.

על פי כתב האישום, עטרי נסע לכלא נווה תרצה לאחר שחזר מביקור חן בברזיל, ושם נפגש עם אמם של הילדים שחן מואשם כי התעלל בהם. בכתב האישום נטען כי במהלך הביקור אמר עורך הדין לאם כי חן הוא אדם טוב שסובל בברזיל וכי בעלה וילדיה סילפו את העובדות וניפחו את הפרשה מעבר לכל פרופורציה כאשר פנו לתקשורת. עוד נכתב בכתב האישו,ם כי עטרי אמר לה שעל פי חומר החקירה הבדיקות אינן חד משמעיות וכי ייתכן שהפגיעות בילדים נגרמו על ידי אדם אחר.

עוד בנושא משפט ופלילים:
הפרקליטות בהולילנד לעליון: קחו בחשבון את הראיות החדשות
הוארך מעצר החשוד המרכזי ב"לאומי קארד": "השוטרים חטפו אותו"
תושב חולון נאשם שהיכה ואנס נערות שהכיר בפייסבוק

הרב אליאור חן בהכרעת הדין, מחוזי ירושלים, נובמבר 2010. עומר מירון
הרב אליאור חן/עומר מירון

עטרי טען אז בתגובה לכתב האישום כי הפגישה היתה מותרת מפני שבזמן הפגישה העדה הייתה עדין נאשמת, כפרה באישומים נגדה ומסרה עדויות שניקו את חן. לדבריו, רק שמונה חודשים לאחר מכן היא הפכה להיות עדת מדינה כאשר שינתה את גרסתה וחתמה על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות.

עו"ד עטרי מסר בתגובה: "הגשת כתב האישום באה, בזמנו, בניסיון להלך עלי אימים ולמנוע הגשת ייצוג הולם ללקוח - דבר שלא הסכמתי ולא אפשרתי שיקרה. ייצגתי ואמשיך לייצג לקוחות ללא מורא, למעט מוראו של החוק".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully