וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבי-ישראלי נתפס בתחנת רכבת בתל אביב עם נשק מאולתר

19.11.2014 / 0:18

הצעיר, תושב ברטעה שבוואדי ערה, עורר את חשדם של אזרחים שהיו בסמוך לתחנת רכבת ההגנה. השוטרים מצאו בתיקו רובה, אולם בחקירתו הוא סרב לשתף פעולה. נעצר חשוד נוסף במעורבות בנושא. מסתמן כי הרקע פלילי

יום אחרי פיגוע דקירה בתל אביב ברכבת ההגנה 11.11.14. ראובן קסטרו
האזור שבו נתפס החשוד עם הנשק. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

ערבי-ישראלי בן 21 נתפס אמש (שלישי) ליד תחנת רכבת ההגנה שבתל אביב, כשברשותו רובה מאולתר. לאחר שנוטרל על ידי שוטרי מרחב יפתח, הוא נלקח לחקירה – אולם הוא אינו מספק הסברים לגבי הנשק שנשא ולמה הוא יועד. כמה שעות לאחר מכן, עצרו חוקרי תחנת שכונות חשוד נוסף, בן 24, הקשור לצעיר שנעצר. שוטרי התחנה פשטו על דירה בתל אביב שבה שהה הצעיר, גם הוא ממוצא ערבי, ועיכבו אישה נוספת שהייתה בדירה.

הצעיר, תושב הכפר ברטעה בוואדי ערה – שחציו בשטח הישראלי וחציו בתחומי הרשות הפלסטינית, נתפס על ידי שוטרי סיור של משטרת שרת בתל אביב, לאחר שעורר את חשדם של העוברים והשבים ליד תחנת הרכבת, שבה בוצע רק לפני כשבוע פיגוע דקירה, שגבה את חייו של חייל צה"ל אלמוג שילוני בן ה-20.

בתיקו של הצעיר התגלה רובה מאולתר הבנוי על תת המקלע "קרל גוסטב", וכן מסיכה שחורה. הוא כאמור נעצר ונחקר על ידי חוקרי השב"כ ומשטרת תל אביב. לפי שעה, מסתמן כי האירוע הוא על רקע פלילי.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
התפרעויות בבירה לאחר הפיגוע; פלסטינים תקפו אברך
השוטר שנפצע אנוש בפיגוע: חטף כדור עבור חברו
בשל הפיגוע בירושלים: תוגברה האבטחה בבתי הכנסת בניו יורק

האירוע בתל אביב מגיע אחרי הפיגוע הקשה בבית הכנסת בירושלים, שבו נרצחו ארבעה מתפללים, וכשהמתיחות הביטחונית בשיא. אמש, שעות ספורות אחרי שנקברו ההרוגים, החלו כמה עשרות רעולי פנים פלסטינים ליידות אבנים ולירות זיקוקים לעבר כוחות משטרה ולוחמי מג"ב בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, שם התגוררו המחבלים שביצעו את הפיגוע הבוקר. המתפרעים הבעירו צמיגים ופחי אשפה במקום. שוטרים ולוחמי מג"ב פיזרו אותם תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

כמו כן, כמה צעירים ערבים תקפו אברך בן 20 בסמוך לשער יפו בעיר העתיקה על ידי מוט ברזל. האברך נפצע באורח קל וקיבל טיפול רפואי מחובשים ופרמדיקים של מד"א, אשר פינו אותו לחדר הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם.

מהצד השני, כ-300 בני אדם, בהם פעילי ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), הפגינו בכניסה לירושלים בסמוך לגשר המיתרים, בדרישה מחברי הממשלה להתפטר נוכח ההידרדרות הביטחונית. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "עונש מוות למחבלים" ו"די להעסקת ערבים", וקראו קריאות נגד הממשלה ו"מוות לערבים". לאחר מכן הם הגיעו מחוץ למשרדו של השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ברחוב ירמיהו שבירושלים. עשרה מהמפגינים נעצרו ואהרונוביץ' עזב את המקום.

לפניות לכתב - aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:31)

  • עוד באותו נושא:
  • נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully