וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: אמריקנים שלחו חלקי גופות של תינוקות בדואר

שני אזרחי ארצות הברית נעצרו לאחר שניסו להימלט מהמדינה, בחשד שהם אחראים לחלקי הגופות שנמצאו בחבילות דואר שיועדו ללאס וגאס. "על החבילות סומן 'צעצועי ילדים', אך הסריקות הוכיחו אחרת"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב פוקס

שני אזרחים אמריקנים, בני 31 ו-33, נעצרו בחשד שניסו לשלוח בדואר חלקי גופות של ילדים ושל מבוגרים מתאילנד לארצות הברית ולהימלט מהמדינה – כך נמסר היום (שני) ממשטרת תאילנד. על פי הודעת המשטרה, ראש, כף רגל מפורקת, לב ופיסת עור ועליה קעקועים נמצאו ביום שבת על ידי אנשי הצוות במשרד הדואר בבנגקוק, במהלך סריקה שגרתית של חבילות למשלוח.

החלקים אוחסנו בכלי פלסטיק מלאים בחומר השימור פורמלין, והושמו בחבילות שיועדו לכתובת בלאס וגאס, נבאדה. רואנגסאק ג'אריטקה, עוזר מפכ"ל המשטרה, הסביר: "סריקות רנטגן העלו כי תכולת החבילות דומה לחלקי גופות של בני אדם. חקרנו את שלוש החבילות, ומצאנו בהן חלקי גופות בחמישה כלי פלסטיק".

עוד בוואלה! חדשות:
"מתעללת סדרתית": אם הטביעה את 3 ילדיה וחבטה באלה
גנבה לאחותה את הארוס וקברה אותו בחיים עם המאהב
אלפים נפרדו בדמעות מנסיך הפופ האיראני

תדרוך של משטרת תאילנד על חשוד ששלח חלקי גופות של תינוקות. רויטרס
מומחה לקעקועים מסביר על פיסת העור המקועקעת שנמצאה באחת מהחבילות/רויטרס

"על החבילות סומן 'צעצועי ילדים', אולם הסריקות הראו כי לא היה מדובר בצעצועים", הוסיף בכיר המשטרה. הוא הוסיף כי סימני דקירה נמצאו על הלב, שככל הנראה שייך למבוגר, וכך גם פיסת העור המקועקעת. "ברגע שיהיו לנו תוצאות ברורות, נעביר אותן לבולשת הפדרלית (FBI)", אמר.

הצוות הרפואי בבית החולים סיריראג' בבנגקוק מסרו כי חלקי הגופות נלקחו מהמוזיאון הרפואי בבית החולים, אשר זכה לכינוי "מוזיאון המוות", שבו מוצגים חלקי גופות משומרים, מרביתם של קורבנות רצח. "אנחנו יכולים לאשר כי הם נגנבו מסיריראג'", מסר אודום קאצ'ינטורן, דיקן הפקולטה לרפואה בבית החולים.

הוא הוסיף כי שני האמריקנים ביקרו במוזיאון במהלך החודש האחרון, כך לפי תיעוד במצלמות האבטחה במקום. לדבריו, "שני הזרים ללא ספק ביקרו במוזיאון ב-13 בנובמבר, אך אנחנו לא יכולים לקבוע ממצלמות האבטחה אם הם גנבו את הפריטים". השניים ניסו על פי החשד להימלט מהמדינה אתמול דרך מעבר גבול במזרח תאילנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תדרוך של משטרת תאילנד על חשוד ששלח חלקי גופות של תינוקות. רויטרס
תדרוך של משטרת תאילנד על חשוד ששלח חלקי גופות של תינוקות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully