וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה לאחותה את הארוס וקברה אותו בחיים עם המאהב

סינית בת 25, נשפטה למאסר עולם לאחר שדקרה וקברה בחיים את בעלה, שהיה מאורס לאחותה. היא עשתה זאת כדי להינשא למאהב שלה. אחותה סיכמה: "היא רשע טהור, כלבה שיש לירות בה"

גנבה את הארוס של אחותה וקברה אותו בחיים כדי להיות עם המאהב. מירור, צילום מסך
קיאו לי טסוי ובן זוגה בבית המשפט/צילום מסך, מירור

מתברר שבניגוד למה שהורגלנו לחשוב, טלנובלות טובות מקורן בסין ולא באמריקה הלטינית: קיאו לי טסוי בת ה-25 פגשה את ג'יאן טסאו לפני שנתיים והתאהבה. הבעיה הייתה שהוא היה מאורס לאחותה הגדולה. אחרי שניהלו רומן קצרצר, קיאו שכנעה את ג'יאן לעזוב את אחותה ולהינשא לה. הוא הסכים, והשניים היו נשואים שנה אחת בלבד בטרם מצאה לעצמה מאהב חדש: קאי צ'ן בן ה-27.

כעת קיאו וקאי רצו להינשא, ורקמו מזימה כדי להיפטר מבעלה הנוכחי של קיאו: היא אמרה לו שהם הולכים לעשות פיקניק ופיתתה אותו להגיע למקום מבודד, שם דקרה אותו בחזה ובבטן עד שאיבד את הכרתו. קאי, שהסתתר במקום סמוך, הגיע ועזר לקיאו לחפור קבר רדוד. הם הניחו שם את ג'יאן מחוסר ההכרה ונמלטו מהמקום.

השניים נתפסו אחרי שלושה ימים, כיוון שהמאהב חש רגשות אשם כבדים והסגיר עצמו למשטרה. גופתו של הבעל האומלל הועברה לנתיחה, שם התגלו שאריות אדמה ואבק בריאותיו, משמע - הוא נקבע בעודו בחיים. קיאו נשלחה למאסר עולם. "היא רשע טהור, כלבה שיש לירות בה. היא הרסה את האושר שלי, הרגה את הארוס שלי והרסה את חייו של המאהב החדש שלה. אין לה רגשות, היא לא מביעה חרטה ואני מקווה שהי תישרף בגהנום" אמרה אחותה של קיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully