וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתעללת סדרתית": אם הטביעה את 3 ילדיה וחבטה באלה

לקישייה סטנלי, בת 34 מסנט לואיס, הורשעה בסוף השבוע האחרון בתקיפת קטינים. האם הכתה את הילדים, קילחה אותם במי קרח והצליפה בהם בכבלי חשמל. בעלה היה שותף למעשים

לקשיה סטנלי – אם מסנט לואיס שהתעללה בילדיה. משטרת סנט לואיס, אתר רשמי
האם, לקישייה סטנלי/אתר רשמי, משטרת סנט לואיס

אם מסנט לואיס שבמיזורי נידונה ל-78 שנות מאסר, אחרי שהורשעה בהתעללות מחרידה בשלושת ילדיה. היא הכתה אותה, הצליפה בהם ואפילו הטביעה אותם במים. בעלה נידון לעשרות שנות מאסר בשל עבירות דומות.

כלי תקשורת מקומיים בסנט לואיס דיווחו כי האם, לקישייה סטנלי בת ה-34, הורשעה בסוף השבוע האחרון בתקיפת קטינים. כתב האישום נגדה תיאר אותה כ"מתעללת סדרתית". ילדיה הקטנים סיפרו לחוקרים כי אמם הצליפה בהם בכבלי חשמל ואילצה אותם להתקלח במי קרח.

הפרשה נחשפה באוקטובר 2011, אחרי שאחת הבנות, אז בת 10, הגיעה לבית הספר עם סימני חבלה, וסיפרה לספרנית שאמה הכתה אותה באלת בייסבול, "משום שלא ניקתה את המטבח". הילדה סיפרה כי גם אחותה בת ה-8 הוכתה משום ש"הייתה במקלחת יותר מדי זמן".

אחת התובעות, טניה אנגלהרט, אמרה בדברי הסיכום במשפט: "הנאשמת הייתה אמורה להיות אם, ואדם שניתן לבטוח בו. במקום זאת, היא הפכה לסמל של בגידה ואימה, והשתמשה בכל אמצעי כדי להכות ולענות את ילדיה התמימים".

לקריאה נוספת
"עזרתי לעם הסורי": מכתבו האחרון של ההרוג בשבי דאעש
"שוחט העיתונאים" מאיראן הורחק לכל ימיו חייו
ארדואן: המוסלמים גילו את אמריקה 300 שנה לפני קולומבוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully