וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג "אגד" נמצא תלוי בבירה; משפחתו: מתנחלים עשו בו לינץ'

יוסוף חסן אל-רמוני, פלסטיני תושב מזרח ירושלים כבן 30, שעבד כנהג אוטובוס, נמצא כשחוט כרוך סביב צווארו בחניית אוטובוסים בעיר. במשטרה ובמד"א מעריכים שהתאבד, אך משפחתו טוענת: "הוא נרצח"

חסן רמוני, נהג אגד שנמצא תלוי באוטובוס במזרח ירושלים. מתוך פייסבוק, צילום מסך
יוסוף חסן אל-רמוני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

יוסוף חסן אל-רמוני, פלסטיני תושב מזרח ירושלים כבן 30, נהג אוטובוס בחברת "אגד", נמצא אמש (שני) תלוי באוטובוס שחנה בגבעת שאול. במד"א ובמשטרת ירושלים מעריכים כי הוא התאבד, כיוון שגופתו של אל-רמוני, כבן 30 במותו ואב לשניים, נמצאה ללא סימני אלימות.

עם זאת, סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" ציטטה עדי ראייה וכמה מבני משפחתו, שטענו כי הוא נרצח בידי מתנחלים. כמו כן, ביומון הפלסטיני "אל-קודס" טענו בני משפחתו של אל-רמוני כי הנהג עבר "לינץ'" בידי ארבעה או שישה גברים יהודים, שהכו ותלו אותו עם חוט סביב לצווארו. גופת אל-רמוני, תושב שכונת א-טור, תעבור היום ככל הנראה נתיחה שלאחר המוות לצורך קביעת נסיבות מותו.

עוד בוואלה! חדשות:
"דעו שעזרתי לעם הסורי": מכתבו האחרון של ההרוג בשבי דאעש
אובמה על רצח האמריקני בידי דאעש: "רשע טהור"
רשת המיילים של מחלקת המדינה הושבתה בשל חשד לפריצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותו של אל-רמוני מגיע על רקע המשך המתיחות בבירה. אתמול נפצע גבר יהודי בן 32 באורח בינוני לאחר שנדקר במברג בגבו בעודו צועד ברחוב הנביאים שבמרכז הבירה. החשוד בביצוע הפיגוע נמלט לכיוון שער שכם. כוחות משטרה הקימו מחסומים ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד.

מתחקור ראשוני עולה כי לאחר שנדקר, שלף הפצוע את המברג מגופו והמשיך רגלית לשער שכם, שם ניגש לצוות מג"ב ודיווח להם כי נדקר בגבו. הצוות הוביל אותו לכותל המערבי, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק בעיר. מבית החולים נמסר כי הפצוע הגיע במצב בינוני עם דקירה בחלק העליון של גבו. ד"ר עופר מרין, סגן מנהל בית החולים מסר כי אין סכנה לחייו של הדקור.

האתר הפלסטיני א-ריסאללה, המזוהה עם חמאס, פרסם הודעה לפיה התנועה "מברכת את פעולת הדקירה בירושלים ומחשיבה אותה לתגובה טבעית לפשעי הכיבוש".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully