וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים נזרקו על כיתה שטיילה בגליל התחתון; המורה נפצעה קל

המורה טיילה עם תלמידיה מבית ספר בקיבוץ שדה אליהו שבעמק בית שאן במצוק ארבל. במהלך הטיול, נערים ערבים יידו לעברם אבנים. המורה פונתה לקבלת טיפול רפואי עם חבלות ביד ובחזה

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
המורה פונתה למרכז הרפואי "העמק"/יותם רונן

נערים ערבים בני 16 ו-17 מבית ספר בגליל יידו הערב (רביעי) אבנים לעבר מורה ותלמידים שטיילו במצוק ארבל שבגליל התחתון. המורה, המלמדת בבית ספר בקיבוץ שדה אליהו שבעמק בית שאן, נפצעה באורח קל ביד ובחזה. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי "העמק". כמה מתלמידות הכיתה הגישו בעניין תלונה במשטרת טבריה. מדריך התלמידים נחקר ושוחרר.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו לגנץ וכהן: לבנו את העניינים ביניכם - ולא בפומבי
באיזו עיר בארץ אחוזי הגיוס הגבוהים ביותר?
הצעת חוק: לאפשר למתנחלים שפונו בהתנתקות לשוב לבתיהם

במקביל, נמשכת גם המתיחות בירושלים. רימון הלם הושלך הערב לעבר מתחם הרכבת הישן בעיר הבירה. הרימון התפוצץ באוויר. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כוחות גדולים עורכים סריקות לאיתור חשודים. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות.

הערב הפגינו עשרות תושבי שכונת קו התפר בירושלים מול המטה הארצי של המשטרה, במחאה על אוזלת ידה אל מול ההידרדרות במצב הביטחוני, לדבריהם. חבר מועצת העיר אריה קינג, מיוזמי ההפגנה, אמר במהלכה כי "מי שלא יכול להיות שר לביטחון הפנים, שילך להיות שר חקלאות, שר תיירות, רק לא השר לביטחון הפנים".

מוקדם יותר נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עם עבדאללה מלך ירדן בעמאן. סוכנות הידיעות הירדנית דיווחה כי במהלך הפגישה גינה המלך עבדאללה את "הפרובוקציות שמבצעת ישראל בירושלים", וציין את הפגיעות בהר הבית וכן את הרחבת הבנייה מעבר לקו הירוק. לדבריו, הדבר מכשיל את החייאת תהליך השלום, שבו תומכת ירדן. אבו מאזן הודה למלך ואמר כי הפלסטינים ישמרו על התיאום עם הממלכה בכל הנוגע להתפתחויות באזור, ובירושלים בפרט. מחר יפגשו אבו מאזן והמלך עם שר החוץ האמריקאי, ג'ון קרי, שמגיע לביקור בירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully