וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על הדקירה בתל אביב: 'קונספציית הבטונדות' נכשלה

על אף שטרם נקבע אם האירוע שבו נפצע חייל אנושות בתחת רכבת "ההגנה" בעיר הוא פיגוע, בימין מתייחסים אליו ככזה. "אי אפשר למגן אנשים ברחוב", אמר בנט. מירי רגב: "אסור להיבהל מרצף אירועי הטרור"

צילום: מד"א, יותם רונן, אבי כהן, דנה ירקצי, רויטרס, ערוץ הכנסת; עריכה: גדי וינסטוק, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

אף על פי שטרם נקבע בוודאות אם אירוע הדקירה בתחנת רכבת "ההגנה" בתל אביב, שבו נפצע באורח אנוש חייל מדקירות של תושב שכם בן 18 הוא פיגוע טרור, בימין כבר מתייחסים אליו ככזה. שר הכלכלה נפתלי בנט אמר כי "מדובר בפיגוע חמור, המוכיח כי 'קונספציית הבטונדות' פשטה את הרגל". לדבריו, "אי אפשר למגן אנשים ברחוב, אלא צריך להביא לכך שהמסיתים, יורי הזיקוקים והמתפרעים ישבו בכלא. זאת מדיניות הביטחון הנכונה", אמר בנט. "אבו מאזן הפך להיות יורשו של עראפת, רק בלבוש אחר: הוא טרוריסט בחליפה ויש להתנהג אליו בהתאם".

ח"כ מירי רגב (הליכוד) אמרה כי "אני קוראת לראש הממשלה להמשיך לעסוק באופן אישי בסוגיית הטרור. הממשלה צריכה להחליט על רצף פעולות שיביא להחזרת הביטחון האישי לאזרחי המדינה". ח"כ רגב הוסיפה כי "אסור למדינה להיבהל מרצף אירועי הטרור האחרונים. הציבור נדרש לערנות. על כוחות הביטחון והמשטרה להגביר נוכחות בכלל שטח המדינה. על רשויות החוק והאכיפה לוודא ענישה חמורה. יש למגר את הטרור תוך העברת מסר ברור שיש חוק בישראל".

עוד בוואלה! חדשות
נער טבע למוות בטיול שנתי - המנהל יואשם בגרימת מותו
משה הותקף בטייבה: "רעולי פנים בודדו אותי והצילו אותי"
קוקאין ופרוטקשן: הקשר הסודי של חיזבאללה והמאפיה בברזיל

זירת הדקירה בתחנת רכבת ההגנה, תל אביב. דרור עינב
זירת הדקירה בתל אביב, היום/דרור עינב

ח"כ דני דנון התייחס גם הוא לאירוע כפיגוע. "פיגוע קשה - לא ראשון ולא אחרון. מי שחשב שאם נשים בטונדות בירושלים, יהיה פה ביטחון – טעה. צריך לטפל באינתיפאדה כמו שמטפלים באינתיפאדה". הוא הוסיף כי "לצערי ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים מדברים, אבל עדיין לא עושים צריך ליצור הרתעה. אם יש שר לביטחון פנים שלא יכול להגן על אזרחי ישראל, שישים את המפתחות על השולחן ויגיד 'אני לא יכול'. ביקרתי עכשיו ברכבת הקלה בפסגת זאב והיא ריקה. אנשים מפחדים. אם כל הזמן אומרים שאבו מאזן אשם בהסתה, למה אנחנו לא גובים ממנו מחיר?".

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) קרא להחמרת הענישה למעסיקי שוהים בלתי חוקיים בתגובה לאירוע. "אני קורא לפיקוד המרכז לזרז את 'סגירת המעגל' של הפועלים הפלסטינים על מנת למנוע משוהים בלתי חוקיים, שהוגדרו על ידי מערכת הביטחון מסוכנים לביטחון המדינה, ולכן לא קיבלו היתר עבודה, לחזור באין מפריע באוטובוסים המסובסדים של מדינת ישראל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זירת הדקירה בתחנת רכבת ההגנה, תל אביב. דרור עינב
זירת האירוע, היום/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully