וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה הותקף בטייבה: "רעולי פנים בודדו אותי והצילו אותי"

10.11.2014 / 8:29

משה גרמן, בן 41, שחזר את מה שעבר עליו כשחזר מצור יגאל ונקלע למהומות בעיר. "הייתי מאוד עייף. ראיתי ניידת של משטרה, אבל לא עצרתי". לדבריו, "הם ירו זיקוקים עד שהרכב נשרף. לא יודע מי הגן עליי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

משה גרמן, תושב נתניה בן 41, שהותקף אתמול (ראשון) בטייבה על ידי רעולי פנים וחולץ מהם על ידי תושבים מקומיים, שחזר בפני וואלה! חדשות את רגעי הפחד. "חזרתי אתמול מהעבודה מאוחר מאוד ועייף מאוד ובדרך חזרה, מצור יגאל לנתניה, התבלבלתי", סיפר. "הייתי מאוד עייף ולא מרוכז. ראיתי ניידת של משטרה, אבל לא עצרתי ופתאום מצאתי את עצמי בתוך הבלאגן שהיה מתחת לגשר בטייבה בכביש 444".

"נכנסתי לתוך המהומה וניסיתי לעקוף אותה, אבל אז ראיתי אנשים עם מסיכות שהתחילו לזרוק אבנים על המכונית שלי". גרמן המשיך וסיפר כי הוא ניסה להתחבא על רצפת המכונית, אולם אז "הם ירו זיקוקים שהתפוצצו במכונית ובשלב הזה היא כבר התחילה להישרף. הם הוציאו אותי מהרכב. אז הגיעו עוד כמה אנשים, ממש בודדו אותי, הכניסו אותי לתוך רכב אחר כדי להגן עליי מפניהם. הם הצילו לי את החיים".

הרג הצעיר בכפר כנא - כותרות נוספות:
השוטר שהרג את הצעיר בכפר כנא: "כיוונתי ליד שלו"
בשל איומים: השוטרים המעורבים בהרג בכפר כנא יאובטחו
נתניהו: "נבחן שלילת אזרחות לקוראים להשמדתנו"

גבר הותקף בטייבה על ידי מקומיים שהוציאו אותו ממכוניתו ושרפו אותה, נובמבר 2014. עומר רביע, מערכת וואלה! NEWS
"במקרה נכנסתי לאירוע הזה ולמקום הזה". גרמן/מערכת וואלה! NEWS, עומר רביע

לאחר שהוצל על ידי רעולי פנים, ככל הנראה תושבים מקומיים, הוא ברח יחד עם מציליו לעבר ניידת המשטרה הסמוכה, וזו לקחה אות משם לחקירה. בזמן הזה, לדבריו, הוא ראה את רכבו נשרף. "בחקירה סיפרתי להם את הסיפור ואת השתלשלות האירועים. אני לא יודע מי הציל את החיים שלי, הם היו רעולי פנים. זה לא מקרה שנעים לזכור. במקרה נכנסתי לאירוע הזה ולמקום הזה".

"הם פתחו את הדלת של הרכב והחלו לתשאל את הנהג כפי שעשו עם נהגים נוספים", סיפר אתמול קצין במרחב שרון של המשטרה. "לאחר שהנהג דיבר בעברית במבטא רוסי כבד, הם הכו אותו, שלפו אותו מהרכב ולאחר מכן הציתו את הרכב".

חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) אמר כי מעשה התקיפה הוא "מעשה שלא יעשה". טיבי אמר כי הוא "גאה באנשי טייבה שהגישו לו סיוע. תקיפה כזו לא עולה עם ערכינו הלאומיים והדתיים".

ח"כ טיבי הוסיף: "הנושא העיקרי חייב להישאר הריגתו של חיר א-דין חמדאן על ידי שוטרים מטווח אפס, מה שגרם למחאה. אנו נמשיך להיאבק באופן ציבורי ופוליטי כדי להביא את האשמים לדין, למרות המאמץ הניכר של בכירים בשלטון לגזוז את התיק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גבר הותקף בטייבה על ידי מקומיים שהוציאו אותו ממכוניתו ושרפו אותה, נובמבר 2014. עומר רביע, מערכת וואלה! NEWS
"לא מקרה שנעים לזכור"/מערכת וואלה! NEWS, עומר רביע

התקרית אתמול מצטרפת לשורת האירועים האלימים במגזר הערבי מאז הרג הצעיר חיר א-דין חמדאן על ידי שוטרים בכפר כנא בלילה שבין שישי לשבת. הלילה השליכו אלמונים אבנים לעבר אוטובוס אגד קו 960 במחלף באקה-ג'ת שבכביש 6 ולעבר אוטובוס קו 959 ליד מי עמי שבוואדי ערה שנסעו לכיוון צפון. בשני המקרים נגרם נזק לשמשות האוטובוסים ואיש לא נפגע. לאחר התקריות ביצעה המשטרה סריקות באזור, אולם טרם נעצרו חשודים.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully