וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם צה"ל מת מאירוע לב – הוריו תרמו את איבריו

10.11.2014 / 11:28

בשבוע שעבר שרון חן, ספורטאי מצטיין בן 19, לא התעורר בבוקר בבסיס של יחידת אגוז, ופונה לבית החולים. הבוקר הוא הלך לעולמו ומשפחתו החליטה לתרום את איבריו. "במותו הוא נתן חיים לאחרים"

שרון מת לוחם שמת מאירוע לב ותרם את אבריו. באדיבות המשפחה
"ילד של העמק עם נתינה ואהבה שאין לה סוף". שרון חן/באדיבות המשפחה

במרכז הרפואי לגליל בנהריה מת הבוקר (שני) לוחם צה"ל שרון חן, בן 19 מקיבוץ אלונים, שפונה בשבוע שעבר לחדר ההלם במקום במצב קשה מאוד לאחר שנמצא מחוסר הכרה בחדרו בסיס יחידת אגוז בצפון. בעקבות מותו, החליטו בני משפחתו לתרום את איבריו ולהציל חיים. "במותו הוא נתן חיים לאחרים, ואנחנו שלמים עם ההחלטה שקיבלנו", סיפרה אמו, איריס.

חן סיים בהצטיינות את לימודיו במגמת ביוטכנולוגיה בתיכון ויצ"ו נהלל. הוא היה ספורטאי מצטיין: הוא זכה בתואר סגן אלוף הארץ ברכיבה על אופני הרים בגיל 16 ותואר אלוף הארץ ברכיבת "נגד השעון" (נג"ש), והוא היה חלק מסגל נבחרת ישראל לאליפויות בפולין ובאיטליה. הוא התגייס לצה"ל לפני שנה, וימים ספורים לפני האירוע הוא השתתף בריצת ניווט במסגרת אליפות צה"ל. "הוא היה ספורטאי מצטיין, אך התעקש להתגייס ליחידה המובחרת ביותר והיה במסלול באגוז", סיפר אביו של חן, יוסי. "הוא היה ילד של העמק עם נתינה ואהבה שאין לה סוף".

עוד ידיעות בריאות:
תביעה: הסרטן התגלה באיחור של 6 שנים, והחולה מת
שנה אחרי שנלחמה על חייה – הביאה לעולם תינוקת
חשש: נזק בלתי הפיך לתינוקת שאושפזה אחרי לידת בית

שרון מת לוחם שמת מאירוע לב ותרם את אבריו. באדיבות המשפחה
"היה ספורטאי מצטיין, אך התעקש להתגייס ליחידה המובחרת ביותר"/באדיבות המשפחה

ביום רביעי האחרון חן לא התעורר בבוקר להשכמה ופונה מחוסר הכרה למרכז הרפואי בנהריה. לאחר סדרת בדיקות התברר שהוא ככל הנראה עבר אירוע לב קשה. בימים האחרונים הוא טופל במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם. "זכינו למחווה יוצאת דופן מצד הנהלת בית החולים והצוות המטפל", סיפר יוסי. "למרות היותנו בטיפול נמרץ, הם אפשרו לחבריו ליחידה וליישוב וכן לבני המשפחה להגיע ולהיות לצדו על מנת להיפרד. אני יודע שהוא נותר איתנו ארבעה ימים כדי לתת לנו הזדמנות לעכל ולהיפרד", אמר האב.

בני משפחתו התכנסו אמש והחליטו יחד לתרום את איבריו. "נושא השתלות האיברים עלה בשיחות בבית, ואני יודעת ששרון היה רוצה שאיבריו ייתרמו ויצילו חיים", אמרה אמו של חן. "עברנו ימים קשים, אך היינו עטופים בחום ואהבה של הצוות, שתמך ועשה הכול למען שרון ולמעננו".

מלבד הוריו, יוסי ואיריס, חן הותיר אחריו שלושה אחים – רותם, רועי ורומי. הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין בקיבוץ אלונים.

בהכנת הידיעה השתתף אמיר בוחבוט

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully