וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף ניסיון הפיוס בש"ס: מחריף המאבק בין דרעי לישי

9.11.2014 / 18:26

בשבוע שעבר נפגשו השניים במטרה להנמיך את גובה הלהבות בעימות המתמשך ביניהם. לאחר שאמש האשים דרעי את ישי כי בתקופתו "ש"ס הזניחה את הנושאים החברתיים", משיבים מקורביו אש: "מנסה לפגוע באחדות התנועה"

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
"ש"ס הזניחה בשנים האחרונות את הנושאים החברתיים". אריה דרעי/נועם מושקוביץ

המאבק המתוקשר בין יו"ר ש"ס, אריה דרעי לבין יריבו הפוליטי העיקרי אלי ישי שב לקדמת הבמה: מקורביו של ישי תקפו היום (ראשון) את דרעי וטענו כי הוא מנסה לפגוע בישי ובשאר חברי הכנסת מהמפלגה. זאת, לאור דבריו של דרעי אמש בריאיון לערוץ 2, לפיהם "ש"ס הזניחה בשנים האחרונות את הנושאים החברתיים", רמז לתקופה שבה הנהיג ישי את המפלגה.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמרו מקורבי ישי כי הם נדהמים מכך ששבוע בלבד לאחר פגישת הפיוס בין השניים, שוב מנסה דרעי "לפגוע באחדות התנועה". לדבריהם, חרף טענותיו של דרעי, ישי ושאר חברי הכנסת מהתנועה "נאבקו ללא הרף בגזירות ומנעו פגיעה קשה בשכבות החלשות".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
השרים אישרו: חוקי הכנסת יחולו גם ביהודה ושומרון
השר עמיר פרץ התפטר: "מוכרחים להחליף את נתניהו"
ברק: "אם לאולמרט יש מידע על שוחד, שיפנה למשטרה"

ישיבת חרדים בישיבה נגד הגיוס, בני ברק, פברואר 2014. דרור עינב
"האמת חייבת להיאמר". אלי ישי/דרור עינב

"האמת חייבת להיאמר", הוסיפו מקורבי ישי. "עד לפני שנה וקצת ש"ס הייתה הלוחמת הגדולה בכנסת למען השכבות החלשות ונחשבה לסמן החברתי היחיד בממשלה". אותם גורמים ציינו שורת הישגים שהושגו בתקופתו של ישי בראשות המפלגה, בין היתר השגת פנסיה לכל עובד, תוספת תקציב לקצבאות הילדים בעת כניסתה של ש"ס לממשלת נתניהו, תוספת של מאה מיליון שקל בהבטחת ההכנסה למען השכבות החלשות, ביטול המע"מ על פירות וירקות והכפלת מענק הסיוע בשכר דירה לממתינים לדיור ציבורי.

מאז מותו של הרב עובדיה יוסף באוקטובר שעבר, ש"ס שרויה במאבקים פנימיים בלתי פוסקים בין בכיריה. בשבוע שעבר נפגשו דרעי וישי בבית פרטי בבני ברק בניסיון לגבש פשרה ביניהם. ישי אומנם לא דחה את רצונו של דרעי לפייסו ונענה בחיוב לחיזור הפומבי אחריו, אך ככל הנראה הסכסוך בין שני היריבים הפוליטיים הגדולים עוד רחוק מסיומו. כמה ימים לפני פגישתם של השניים אמרו בסביבתו של ישי כי הוא חושש מכך שדרעי "יפגע בו, כפי שעשה לאחר שמונתה שלישיית ההנהגה בש"ס מיד אחרי חזרתו לפוליטיקה". דרעי מצדו מריח את הבחירות הקרבות, ומבצע את צעדים הדרושים מבחינתו, בין השאר בשל החשש מכך שישי יקים מפלגה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully