וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גלעד ארדן ימונה לשר הפנים במקום סער

4.11.2014 / 19:36

ראש הממשלה מינה את שר התקשורת לתפקיד שהתפנה אחרי פרישתו של גדעון סער. ארדן ימשיך להיות אחראי על הרפורמה ברשות השידור, אולם יוחלף במשרד התקשורת בתוך כמה שבועות. "עבודה רבה לפניי"

באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: קשת סידי

(שר הפנים הפורש גדעון סער נפרד מהכנסת, אתמול)

שר התקשורת גלעד ארדן ימונה לתפקיד שר הפנים במקומו של השר היוצא גדעון סער – כך סיכמו היום (שלישי) באופן רשמי ארדן וראש הממשלה בנימין נתניהו. ארדן ימשיך להיות אחראי על הרפורמה ברשות השידור ויוסיף לכהן כחבר בקבינט המדיני-ביטחוני. בשבועות הקרובים יסיים השר ארדן את כהונתו במשרד התקשורת. המינוי למשרד הפנים יובא בקרוב לאישור הממשלה והכנסת.

"לפני מספר דקות נפגשתי עם ראש הממשלה והודעתי לו שאני מקבל את הצעתו להתמנות לשר הפנים ולהמשיך ולהוביל את יישום הרפורמה בשידור הציבורי לה אני מייחס חשיבות אדירה", כתב הערב השר ארדן בעמוד הפייסבוק שלו. לדבריו, "משרד הפנים הוא משרד חשוב ומשפיע הנוגע באזרחי המדינה מיום לידתם, מעצב את פני המדינה באמצעות מערכות התכנון ואפילו קובע את צביון יום השבת. עבודה רבה לפניי ואני מבטיח שאלמד לעומק את כל הנושאים לפני שאגבש את מדיניותי".

עוד ידיעות פוליטיות-מדיניות בוואלה! חדשות
סער נפרד מהמשכן: "אל תוותרו על הכנסת למשפטנים"
נתניהו יציע: פריימריז לראשות הליכוד ב-25 בדצמבר
ההצעה של בכירי הקואליציה להחלת כל חוקי הכנסת בשטחים

שר התקשורת וההגנה על העורף גלעד ארדן נכנס לישיבת סיעת הליכוד ביתנו. טלי מאייר
"משרד הפנים הוא משרד חשוב ומשפיע". ארדן/טלי מאייר

ארדן הודה לנתניהו על ההחלטה למנותו לתפקיד הנחשב, ו"על האמון והשותפות לדרך בה אנו צועדים יחדיו כבר שנים רבות". ארדן הודה גם לסער, והוסיף כי בכוונתו להיפגש עמו בימים הקרובים על מנת להתחיל בחפיפה לתפקיד.

"בטוח שהבא אחריי ישלים את המשימות הפתוחות"

"אני רוצה להודות לו על כל עשייתו למען הציבור והמדינה", אמר ארדן על סער. בהתייחסו לעזיבת משרד התקשורת ציין: "לא קל להיפרד, אך אני שמח על שהצלחתי להשלים את הטיפול בנושאים רבים וחשובים, ובאלו שטרם סיימתי התוויתי את הדרך ואני בטוח שהשר הבא אחריי ישלים את המשימות שנותרו פתוחות".

אתמול נפרדה הכנסת משר הפנים הפורש סער, שהודיע על פסק זמן מהחיים הפוליטיים לטובת שהות עם בני משפחתו במהלך כנס פעילים בחודש ספטמבר. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש הממשלה נתניהו וראש האופוזיציה יצחק הרצוג ברכו את סער, אף שהרצוג לא נמנע מהתייחסות פוליטית וטען כי הפרישה היא חלק מ"התפוררות של מפלגת הליכוד".

בדברים שנשא בסיום הדיון, פנה סער לחברי הכנסת: "העם מצפה מהכנסת ומהממשלה לתוצאות. חשובים המעשים ולא הדיבורים. כאן יש את הכוח לעצב את מציאות עתידנו. אל תוותרו עליה, לא למשפטנים, לא לפקידים, לא לעיתונאים. אני מכבד את כולם, אבל אל תנסו לגלגל אחריות".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully