וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער נפרד מהמשכן: "אל תוותרו על הכנסת למשפטנים"

3.11.2014 / 19:10

לאחר ששר הפנים הודיע במפתיע על "פסק זמן מהחיים הפוליטיים", עלו בזה אחר זה שרים וחברי כנסת לדוכן הנואמים במשכן ונפרדו מהשר. "יש אומץ במה שאתה עושה. אתה במרכז העשייה - ובוחר ללכת עם הלב"

באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: קשת סידי

הכנסת נפרדה הערב (שני) משר הפנים הפורש גדעון סער, שהודיע על פסק זמן מהחיים הפוליטיים. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יצחק הרצוג ברכו את סער, אף שהרצוג לא נמנע מהתייחסות פוליטית וטען כי הפרישה היא חלק מ"התפוררות של מפלגת הליכוד".

בדברים שנשא בסיום הדיון, פנה סער לחברי הכנסת: "העם מצפה מהכנסת ומהממשלה לתוצאות. חשובים המעשים ולא הדיבורים. כאן יש את הכוח לעצב את מציאות עתידנו. אל תוותרו עליה, לא למשפטנים, לא לפקידים, לא לעיתונאים. אני מכבד את כולם, אבל אל תנסו לגלגל אחריות".

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי העדות של זקן: איך אהוד אולמרט זוכה?
חרף הביקורת: 500 דירות ייבנו מעבר לקו הירוק בי-ם
הפרובוקציה שמנסה להשוות בין רבין לכהנא

הרמת כוסית של גדעון סער בכפר המכבייה. דרור עינב
סער בעת ההודעה על פרישתו/דרור עינב

השר נפתלי בנט בירך את סער אף הוא: "הותרת חותם בכל תפקידיך. הכל היה למען קידום הערכים ורשימת ההישגים שלך עצומה. יש אומץ במה שאתה עושה. אתה במרכז העשייה - ובוחר ללכת עם הלב. אומרים שאתה קשוח אבל אני אוהב אותך ומאחל לך המון אושר בדרך החדשה".

שר הפנים הפורש הוסיף בדבריו: "אני מסיים השבוע 20 שנים של שירות ציבורי. היום אני גם קצת נרגש כמי שמסיים מסע ארוך, ומשתחרר. הרגשתי תמיד את מלוא כובדם של התפקידים שמילאתי".

סער מנה את הישגיו במהלך שנותיו בבית הנבחרים, בהם העלאת חופשת הלידה, הסכם עם המורים העל יסודיים, שינוי שעון הקיץ, הרפורמה לתכנון בבנייה, הקמת אוניברסיטה חדשה באריאל וחינוך חינם לגילאי 3-18.

"כשר, בחרתי להחליט", אמר. "זה אולי נשמע משפט מוזר, אבל לא תמיד שגור. גם החלטות קשות ונתונות במחלוקת כמו פתיחת המרכולים בשבת, בחרתי להחליט".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 18:44)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפגש פרידה מהשר גדעון סער בלשכת יו"ר הכנסת. נובמבר 2014. דוברות הכנסת,
מפגש פרידה בכנסת/דוברות הכנסת
  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully