וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יציע: פריימריז לראשות הליכוד ב-25 בדצמבר

4.11.2014 / 14:55

ראש הממשלה מתכוון להציע בישיבת מרכז המפלגה הקרובה לקיים את הבחירות המקדימות לתפקיד היו"ר בחודש הבא. גורמים בסביבתו: "הליכוד היא המפלגה היחידה שטרם בחרה יו"ר לקראת הבחירות". דנון תקף: "זה מחטף"

רוה"מ נתניהו בישיבת ממשלה, ספטמבר 2014. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
הליכוד היא המפלגה היחידה שטרם בחרה יו"ר. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתכוון להציע בישיבת מרכז הליכוד הקרובה לקיים את הפריימריז לראשות המפלגה ב-25 בדצמבר. בכוונתו של נתניהו להציע כי מרכז המפלגה יבחר את נציגי המחוזות ברשימת המפלגה לכנסת ואילו הרשימה הארצית תיבחר בידי כלל המתפקדים. נוסף על כך, יבקש ראש הממשלה מהמרכז לשריין מטעמו חבר כנסת אחד על כל עשרה חברי כנסת שייבחרו בפריימריז.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
ההצעה של בכירי הקואליציה להחלת כל חוקי הכנסת בשטחים
גאווה ישראלית: נחנך פס הייצור של כנפי החמקן המתקדם בעולם
לרגל ציון יום השנה לרצח: הנאום המפורסם של רבין נחשף

גורמים פוליטיים ששוחחו עם ראש הממשלה אמרו לוואלה! חדשות כי המועד שהוא מציע לקיום הפריימריז, בעוד 46 ימים, הוא סביר, וזאת משום שהוא מעניק מספיק זמן היערכות לכל המתמודדים על תפקיד היו"ר. יתרה מכך, הגורמים ציינו כי רוב המפלגות כבר סיימו את היערכותן לקראת הבחירות הבאות וכי הליכוד היא המפלגה היחידה שטרם בחרה יו"ר, אשר יוביל אותה בבחירות.

בהתאם לסיכום מוקדם בין נתניהו לבין ח"כ דני דנון, מרכז הליכוד צפוי להתכנס ביום ראשון הקרוב, ה-9 בנובמבר. בתגובה לכוונתו הצפויה של נתניהו להודיע באותו יום על המועד לבחירות, במקביל להצבעות על שינויי החוקה, אמר דנון: "סופו של כל ניסיון מחטף להיכשל". לדבריו, "ראש הממשלה הודיע בצורה פומבית כי הבחירות לכנסת לא נמצאות באופק. לפיכך, אמליץ לחברי המרכז לקיים את הבחירות לראשות התנועה רק בחודש ינואר לאחר השלמת התהליך הדמוקרטי של שינויי החוקה". חוץ מדנון, גם ח"כ משה פייגלין צפוי להתמודד מול נתניהו על תפקיד היו"ר. הוא טרם הגיב על כוונתו של נתניהו.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully