וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן פסיכו": בנקאי חשוד שביתר נשים בהונג קונג

בנקאי בריטי בן 29 הואשם ברצח מבעית של שתי נשים שעסקו בתעשיית המין. אחת מהן נמצאה במרפסת בדירתו, כשראשה ערוף. מי שדיווח למשטרה על מקרי הרצח הזוועתיים הוא הבנקאי עצמו

בנקאי בריטי חשוד ברצח שתי נשים בהונג קונג, נובמבר 2014. AP
במכשיר הנייד שלו נמצאו לפחות 2,000 תמונות וקטעי וידאו של שתי הקורבנות. רוריק ג'וטינג לאחר מעצרו/AP

רוריק ג'וטינג, בנקאי בריטי בן 29, הואשם היום (שלישי) בהונג קונג ברצח מבעית של שתי נשים – ממש כמו בסרט האימה "אמריקן פסיכו". גופת אחת הנשים שרצח ג'וטינג, נמצאה בתוך מזוודה במרפסת של דירת היוקרה שלו. ג'וטינג, בוגר אוניברסיטת קיימברידג', עבד כסוחר במריל לינץ', חטיבת ניהול ההון של "בנק אוף אמריקה", בהונג קונג. עובדים בבנק סיפרו שבשבוע שעבר הוא התפטר באופן פתאומי.

קורבנותיו זוהו כאזרחיות של אינדונזיה, שנהגו לפקוד את רובע החלונות האדומים בשכונה המוזנחת וואן צ'אי. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שתי הנרצחות עבדו בתעשיית המין.

עוד בוואלה! חדשות:
איומים על פעיל ימין נוסף: "תלך לגהנום כמו גליק"
החולה הסופנית שמה קץ לחייה: עלייה בפניות בישראל
דאעש לארגונים בסיני: להקים בסיס ג'יהאד ולתקוף את קהיר

בנקאי בריטי חשוד ברצח שתי נשים בהונג קונג, נובמבר 2014. AP
למשטרה לקח 8 שעות להשלים את החיפושים בביתו. הבניין שבו מתגורר ג'וטינג בהונג קונג/AP

את קצה החוט השיגו השוטרים מג'וטינג עצמו. בבוקר השבת האחרונה, כשהמוני בני אדם שבו לביתם בתום מסיבות ליל כל הקדושים, התקבלה במשטרה שיחת טלפון מהדירה בקומה ה-31 במתחם היוקרתי בוואן צ'אי. מיד לאחר השיחה עם ג'וטינג הגיעו השוטרים לדירה, שם הם מצאו אותו עומד במרכז הסלון שהיה מלא בכתמי דם, עומד מעל גופת אישה עירומה עם סימני דקירה וחתכים בגרון ובישבן.

גורם במשטרה סיפר שנדרשו שמונה שעות עד שהושלמו החיפושים בדירה, והזוועה נחשפה במלואה. בתוך מזוודה שהייתה מונחת במרפסת גילו השוטרים גופת אישה מבותרת. השוטרים סיפרו שהגופה הייתה שם לפחות שלושה או ארבעה ימים וכבר החלה להירקב. מלבד הגופות נמצאו בדירה סכין, צעצועי מין וקוקאין. במכשיר הנייד של ג'וטינג נמצאו לפחות 2,000 תמונות וקטעי וידאו של שתי הקורבנות, חלקם לאחר שכבר נרצחו.

למרות הדמיון הרב בין שני מקרי הרצח הללו לבין הסרט "אמריקן פסיכו", שבו תואר כיצד בנקאי השקעות בוול סטריט הופך לרוצח סדרתי, לא ברור אם ג'וטינג אכן שאב את השראתו מהסרט. זאת משום שהאזור ידע בעבר מקרי רצח מזעזעים לא פחות. על פי נתונים של הממשלה, רק בין החודשים ינואר עד יוני השנה אירעו 14 מקרי רצח באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully