וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החולה הסופנית שמה קץ לחייה: עלייה בפניות בישראל

4.11.2014 / 16:59

בריטני מיינרד, האמריקנית בת ה-29 שהתפרסמה בעקבות החלטתה לשים קץ לחייה אחרי שגילתה שיש לה גידול סופני במוח, נפטרה בתאריך שעליו החליטה מראש. עמותת ליל"ך - למות ולחיות בכבוד - מדווחת שמאז פרסומו של הסיפור יותר ישראלים מתעניינים בנושא וחותמים על טפסי בקשה למו

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ערן זהבי - רק התגונן? יש כאלה שמתייחסים לזהבי באירועי אמש כאילו הוא אמא תרזה ומסבירים שלא הייתה לו שום דרך אחרת להתנהל מלבד להגן על עצמו. הילה קובו מנתחת את המהלכים של האוהד אלרואי ידעי ושל ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב שידוע בהתגרות באוהדים, ובוחנת האם באמת לא הייתה לו ברירה אלא להרים יד. דוגמאות מהעולם מחדדות את התהייה הזו ומבהירות שזהבי ממש לא קדוש מעונה.

לא רק בית"ר - האוהדים של הפועל לא פחות אלימים: בית"ר ירושלים כבר שנים משמשת שם נרדף לאלימות וגזענות, ואילו אוהדי הפועל תל אביב התכסו באצטלה של תחכום וסוציאליזם. פריצתו של אוהד למגרש אמש, במהלך הדרבי, אמנם עוררה סערה, אבל זו לא הפעם הראשונה שבה אוהדי הפועל עולים לכותרות בגלל התנהגות אלימה. משלטים הקוראים לשמעון מזרחי להתאבד, דרך שירי שואה, מהומות בדרבי לפני שנתיים, ועד השחתת קברי הוריו של רון חולדאי בתגובה להריסת המגרש באוסישקין, מתברר שגם רבים מאוהדי הפועל הם בעיקר מתייפיפים.

בניין הסחר החדש בניו יורק נפתח: לפני 13 שנים העולם הזדעזע למראה מגדלי התאומים שקרסו אך אתמול נפתח מחדש מרכז הסחר העולמי על חורבות מגדל מספר אחת והעובדים הראשונים כבר הגיעו לחנוך את משרדם החדש. המגדל, בן 102 קומות ובגובה חצי קילומטר, משנה שוב את קו הרקיע הניו-יורקי ונקודת התצפית במגדל היא הנקודה הגבוהה ביותר בחצי הכדור המערבי.

התחזית: הגשם הולך ומתמעט. מחר הטמפרטורות יעלו במקצת, בשעות הבוקר ייתכנו עוד טפטופים.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully