וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שערורייתית? אוהדי הפועל אלימים - ומתייפיפים

4.11.2014 / 16:59

כשמדברים על אלימות בעולם הכדורגל בדרך כלל חושבים על אוהדי בית"ר ירושלים, קבוצה שכבר הפכה למזוהה עם תקריות אלימות על המגרש ומחוצה לו. אירועי היממה האחרונה מראים שגם אוהדי הפועל תל אביב, שמזוהה עם סוציאליזם ואליטיזם, הם ממש לא טלית שכולה תכלת. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ערן זהבי - רק התגונן? יש כאלה שמתייחסים לזהבי באירועי אמש כאילו הוא אמא תרזה ומסבירים שלא הייתה לו שום דרך אחרת להתנהל מלבד להגן על עצמו. הילה קובו מנתחת את המהלכים של האוהד אלרואי ידעי ושל ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב שידוע בהתגרות באוהדים, ובוחנת האם באמת לא הייתה לו ברירה אלא להרים יד. דוגמאות מהעולם מחדדות את התהייה הזו ומבהירות שזהבי ממש לא קדוש מעונה.

מיתת חסד לחולים סופניים - בקרוב בישראל? כפי שהודיעה מראש בווידוי קורע לב, בריטני מיינארד, החולה הסופנית בת ה-29 בלעה רעל ושמה קץ לחייה, ולייסוריה מסרטן המוח הקטלני שתקף אותה. המקרה של מיינרד עורר את הדיון הציבורי סביב זכותו של חולה סופני לסיים את חייו בארץ ובעולם. עמותת ליל"ך - למות ולחיות בכבוד - מדווחת שישנה עלייה בפניות אליה ועל ריבוי במספר החתימות על טפסי בקשה למות בכבוד, ובו בעת חבר הכנסת עפר שלח מקדם הצעת חוק מיתת חסד שזוכה לתמיכה בכנסת.

בניין הסחר החדש בניו יורק נפתח: לפני 13 שנים העולם הזדעזע למראה מגדלי התאומים שקרסו אך אתמול נפתח מחדש מרכז הסחר העולמי על חורבות מגדל מספר אחת והעובדים הראשונים כבר הגיעו לחנוך את משרדם החדש. המגדל, בן 102 קומות ובגובה חצי קילומטר, משנה שוב את קו הרקיע הניו-יורקי ונקודת התצפית במגדל היא הנקודה הגבוהה ביותר בחצי הכדור המערבי.

התחזית: הגשם הולך ומתמעט. מחר הטמפרטורות יעלו במקצת, בשעות הבוקר ייתכנו עוד טפטופים.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully