וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שדד פיצרייה עם מסיכת אב"כ ופתק - "יש לי מכל גז"

2.11.2014 / 15:32

המשטרה הגישה נגד תושב בת ים כתב אישום בגין שוד יצירתי במיוחד, לאחר שתועד נכנס עם מסיכת אב"כ לסניף "דומינוס פיצה" ומגיש פתק שבו הוא מאיים לשחרר חומר רעיל אל חלל החנות. צפו בסרטון

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: קשת סידי, קריינות: לירון בארי

כתב אישום בגין שוד הוגש בסוף השבוע לבית משפט השלום בתל אביב נגד סמואר, תושב בת ים בן 37, לאחר ששדד לכאורה בתחילת החודש סניף של "דומינוס פיצה" בעיר, כשעל פניו מסיכת אב"כ וכובע והוא מצויד בפתק שבו נכתב כי הוא חמוש במכל עם חומר כימי ומבקש את הכסף.

"זה שוד, יש בידינו מכל גז כימי", נכתב בפתק, "אם תשתפו פעולה אף אחד לא ייפגע. אנא רוקנו את הכסף מהמגירות אל השקיות. בבקשה לפתוח גם את הכספת". בסיום הפתק נכתב: "אתן מוזמנות לקחת כמה מאות שקלים לעצמכן, אף אחד לא יידע".

עוד ידיעות משפט ופלילים:
אביה של שלי דדון במשפט הרצח: "שישב בכלא לכל החיים"
תלמיד תבע את משרד החינוך – וזכה ב-350 אלף שקל
המדינה דורשת: מאסר בפועל לאדם שהתעלל בכלב

פתק שהשודד סמואר בן ה-37 מבת ים "השודד הכי יצירתי בישראל" נתן למוכר בדומינוס פיצה בבת ים, נובמבר 2014. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הפתק שהגיש השודד/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

"העובדה שעטה על פניו מסיכת אב"כ וכבר בשורה הראשונה של המכתב כתב כי הוא חמוש בחומר רעיל, גרם למוכר לחשוש ולהאמין באמינות המכתב", סיפרה רב-פקד יפעת זיו ממשטרת מרחב איילון. לרוע מזלו של השודד, למרות היצירתיות שלו, בקופה של הפיצרייה היו רק 60 שקלים במזומן, שאותם קיבל לידיו.

המכתב שהשאיר במקום, הוביל את החוקרים בפיקודו של רב-פקד יגאל בנסר אל החשוד, שהותיר על המכתב טביעות אצבע ושאריות DNA. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו, אך בסוף השבוע, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של שוד.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully