וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של גליק התייצב; "ככל שהזמן עובר הסכנה פוחתת"

31.10.2014 / 13:47

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שבו מאושפז יהודה גליק הביע אופטימיות זעירה ואמר כי מצבו הולך ומשתפר. "ייתכן שיוכל לחזור לאורח חיים כמעט נורמלי ויסבול מנכות מינימלית"

יהודה גליק: "ההפקרות בירושלים תעלה בחיי אדם". קרדיט: באדיבות רדיו "גלי ישראל",
יהודה גליק בנאומו השבוע בירושלים, בערב שבו נורה/קרדיט: באדיבות רדיו "גלי ישראל"

ביממה האחרונה חלה התייצבות במצבו של פעיל הימין יהודה גליק שנורה בירושלים - כך מסר היום (שישי) מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שערי צדק, ד''ר עופר מרין. הוא ציין כי גליק נותח בבטנו במהלך הבוקר, והוסרו חלקים מהמעי שלו, והדגיש כי הניתוח התנהל כשורה.

לדברי מרין, גליק צפוי לעבור ניתוח נוסף, שלישי במספר, בתחילת השבוע הבא. "אם גם הניתוח הזה יהיה מוצלח, יעירו אותו", אמר מרין. "עד אז הוא יישאר מורדם ומונשם, ואני מקווה שלא יהיו דיווחים חדשים לגבי המצב שלו".

מרין הביע אופטימיות זהירה לגבי מצבו של גליק ואמר: "אי אפשר להגיד שהוא יצא מכלל סכנה, אבל ככל שהזמן עובר הסכנה בהחלט פוחתת. מצבו עדיין קשה ויידרש זמן, אבל בהחלט אפשר להגיד שיש מזל גדול שהגענו לרגע הזה". מרין הוסיף כי הוא צופה שגליק יוכל לחזור לאורח חיים כמעט נורמלי ויסבול מנכות מינימלית בלבד, אך הדגיש כי מוקדם מדי להסיק מסקנות ויש לחכות לתוצאות הניתוחים. "אני מקווה שהדברים יסתדרו עד אמצע שבוע הבא", הוסיף.

עוד בנושא:
בתום התפילות: צעירים זרקו אבנים וזיקוקים במזרח ירושלים
אחרי ניסיון ההתנקשות בגליק: אבטחה צמודה לח"כ פייגלין
"המחבל נראה כמו שליח - ואז ראיתי שיש לו אקדח שלוף ביד"

ד"ר עופר מרין, מנהל הטראומה בשערי צדק. שי מכלוף
"מקווה שלא יהיו דיווחים חדשים לגבי המצב שלו". ד"ר עופר מרין/שי מכלוף

מרין סיפר שבצילום הסי-טי של גליק ניתן לראות כי ארבעה כדורים חדרו לגופו וכי חלקם אף עברו ליד מקומות קריטיים. "יש לו פגיעה בעמוד השדרה", אמר מרין. "אחד הכדורים עבר קרוב מאוד לחוט השדרה, אך לא פגע בו". כמו כן, הוא ציין כי גליק סובל מפגיעה בריאות וכי הוא עבר ניתוחי חזה ביום שהגיע לבית החולים.

יהודה גליק, מנהל "ארגון הליבה לחופש יהודי בהר הבית", נורה ביום רביעי בערב בידי מועתז חיג'אזי, פעיל ג'יהאד איסלאמי, מחוץ למרכז מורשת בגין. חיג'אזי חוסל בפעילות משותפת של השב"כ, הימ"מ ומשטרת ירושלים שעות ספורות לאחר הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully