וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה קיימה יחסי מין עם תלמידה וקעקעה את שמה

מישל סמית' וויט, מורה נשואה בת 37 מצפון קרוליינה, חשודה שקיימה יחסי מין עם תלמידה בת 15. השוטרים גילו כי המורה קעקעה את שמה של התלמידה על גופה

מישל סמית' ווייט. פייסבוק, צילום מסך
גם בעלה היה מעורב בפרשה. מישל סמית' וויט/צילום מסך, פייסבוק

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על שלושה מקרים שונים בהם מורות בארה"ב קיימו יחסי מין עם תלמידים. כעת ניתן לומר שלא מדובר בצירוף מקרים אלא במכת מדינה של ממש, ועוד מורה הצטרפה לרשימה המפוקפקת של מורות שחצו את הקווים.

מישל סמית' וויט, מורה בת 37 מצפון קרוליינה, הואשמה כי קיימה יחסי מין עם תלמידה אותה פגשה בחטיבת הביניים בה לימדה בעיר דורהם. השתיים התיידדו כשהתלמידה הייתה בת 15, ומערכת היחסים ביניהן כללו יחסי מין. וויט לימדה בבית הספר עד חודש אפריל האחרון ולאחר שעזבה, נתבקשה על ידי הוריה של התלמידה ליצור קשר עם בתם.

ההורים גילו עד מהרה שהמורה והילדה מחליפות הודעות טקסט בעלות אופי מיני ועירבו את המשטרה. בחיפוש שנערך במחשב ובטלפון הנייד של מישל נמצאו רמזים לכך שהשתיים קיימו יחסי מין עם משתתפים נוספים. כמו כן, עלה חשד כי בעלה של מישל ידע על המתרחש והיה מעורב בכך.

חוץ מההוכחות שנמצאו בביתה של וויט, השוטרים קיבלו ראייה ממקום לא צפוי: גופה של המורה, שקעקעה על עצמה את שמה של התלמידה. כעת דורשים עורכי הדין שהקעקוע ישמש ראייה נגד המורה בבית המשפט.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully