וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שלוש מורות מואשמות שפיתו ואנסו תלמידים

מורה לחינוך גופני מואשמת שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16 במשך חודשיים, מורה לביולוגיה שלחה תמונות ערום לתלמיד שלה ומורה מחליפה שכבה עם תלמיד, בכיתה, ביומה הראשון בבית הספר

אילוסטרציה של מורה יושבת על השולחן בכיתה בפוזה מינית. ShutterStock
אילוסטרציה של מורה יושבת על השולחן בכיתה בפוזה מינית/ShutterStock

האם מדובר במכת מדינה או סתם מקריות? בארצות הברית מתפרסמים עוד ועוד מקרים בהם מורות צעירות מואשמות בניצול מיני ואונס של תלמידים. רק השבוע עלו לכותרות שלוש פרשיות כאלה, שתפסו את הכותרות במדינה.

במקרה הראשון מדובר במורה לחינוך גופני ומאמנת כדורסל לשעבר בבית ספר תיכון יוקרתי בניו יורק, שצפויה לעמוד למשפט באשמת בעילת קטין. מייגן מאהוני בת ה-24 נעצרה ביום שני, בחשד שקיימה באופן קבוע יחסי מין עם תלמיד בן 16 במשך תקופה של חודשיים והוא צפויה להיות מואשמת ב-30 סעיפים של אונס קטין.

מייגן מהוני. פייסבוק, צילום מסך
הציעה לתלמיד לאמן אותו בכדורסל. המורה מייגן מאהוני/צילום מסך, פייסבוק

על פי הדיווח ב"ניו יורק פוסט", מכתב האישום עולה כי המורה הייתה מבלה עם תלמיד לפחות פעמיים בשבוע במהלך התקופה הזו. היא תואשם בנוסף בארבעה מקרים של ביצוע מעשה מגונה, בהם היא והתלמיד ביצעו מין אוראלי הדדי.

מהחקירה עולה כי חלק מהמפגשים בינה לבין התלמיד התקיימו בשטח בית הספר, והם החלו לאחר שהמורה ניגשה לתלמיד באולם ההתעמלות והציעה לאמן אותו בכדורסל. "היינו נוסעים ברכב ועושים את זה", סיפר התלמיד לעיתון.

מאהוני התפטרה מתפקידה בבית הספר הקתולי מור שבסטטן איילנד, שם שימשה כמורה לחינוך גופני וסגנית המאמן של קבוצת כדורסל הנשים. גם מנהל בית הספר נחקר, בחשד שידע על המקרה ולא דיווח למשטרה.

עוד באותו נושא

שתי מורות מואשמות שקיימו שלישייה עם תלמיד

לכתבה המלאה

המורה התלוונה: יש תמונת ערום שלי אצל התלמידים

אשלי אליזבת' זאנדר. פייסבוק, צילום מסך
שלחה תמונת ערום שלה לתלמיד והוא הפיץ אותה בכל בית הספר. אשלי אליזבת' זנדר/צילום מסך, פייסבוק

במקרה השני שעלה לכותרות מדובר במורה לביולוגיה, אשלי אליזבת' זנדר, בת 24 שהתלוננה בפני מנהל בית הספר שלה ביוסטון, טקסס, וטענה שבידי התלמידים יש תמונת עירום שלה, שנלקחה מהמכשיר הנייד הישן שלה. אולם כאשר הנהלת בית הספר חקרה את המקרה היא איתרה תלמיד בן 17, החבר בקבוצת המועדדים של בית הספר, שסיפר שהתמונה הגיעה לידיו כיוון שהמורה עצמה שלחה לו אותה בכדי לפתות אותו וכי הם מקיימים יחסי מין כבר מספר חודשים. התלמיד היה זה שהעביר את התמונה לחבריו וכמעט כל התלמידים בבית הספר ראו אותה.

המורה, ששימשה גם כעוזרת המאמן של קבוצת המעודדים, נאלצה להתפטר והנהלת בית הספר פנתה למשטרה שתחקור את הפרשה. החוקרים הציגו בפניה הודעות טקסט מיניות שהוחלפו בינה לבין התלמיד, והיא הודתה בקשר ביניהם. ביום שלישי האחרון היא הגיעה לבית המשפט, שם הואשמה בבעילת קטין.

התלמיד צילם את המורה מעניקה לו מין אוראלי

סימון גרין. פייסבוק, צילום מסך
התלמיד שאל האם היא "קינקית", והמורה ענתה לו "אני לא מספרת. אני מראה". סימון גרין/צילום מסך, פייסבוק

במקרה השלישי שהתפרסם השבוע מדובר בכלל במורה מחליפה, שקיימה יחסי מין עם שחקן פוטבול בן 17 – ביומה הראשון בבית הספר. סימון גרין בת ה-22, מורה מחליפה לאנגלית בבית ספר תיכון בוושינגטון, הואשמה השבוע בבעילת קטין תוך ניצול יחסי מרות, התלמיד סיפר למשטרה כי הוא פגש אותה בבית הספר ביום הראשון ללימודים, הם פלירטטו והוא נתן לה את מספר הטלפון שלו. מכתב האישום עולה כי הם התכתבו בהודעות טקסט וככשאל אותה האם היא "קינקית" היא ענתה לו "אני לא מספרת. אני מראה".

השניים מיהרו להיפגש בכיתה וקיימו שם יחסי מין, לאחר עצרת בה השתתפו כל התלמידים. התלמיד אפילו צילם אותה מעניקה לו מין אוראלי, ללא ידיעתה. במהלך הימים שלאחר מכן היא שלחה לו הודעות טקסט בהן ביקשה ממנו שלא לספר לאיש על המפגש ביניהם, ואף ציינה שזה "לא ראוי שתלמיד ומורה יקיימו יחסים". למרות זאת, היא שלחה לו גם תמונות שלה.

כאשר הנהלת בית הספר גילתה על מה שהתרחש, הם יצרו קשר עם מחלקת הרווחה, המשטרה והורי התלמיד, המורה נעצרה והואשמה בבעילת קטין.

עוד באותו נושא
"המורה עם ההטבות" מואשמת באונס שני תלמידים
שתי מורות מואשמות שקיימו שלישייה עם תלמיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully