וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התפילות: רעולי פנים יידו אבנים במזרח ירושלים

24.10.2014 / 17:33

כוחות משטרה ומג"ב פרושים משעות הבוקר בהר הבית ובשכונות הערביות בכוננות שיא. 3 נעצרו בחשד להפרות סדר. אהרונוביץ' הורה על הגברת מעצרים של מתפרעים, והבטיח: "ייהרס בית המחבל מפיגוע הדריסה"

תפילת יום שישי בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים 24.10.2014. נועם מושקוביץ
כוחות בשכונת ראס אל-עמוד בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

מתיחות בירושלים: רעולי פנים הבעירו היום (שישי) צמיגים ויידו אבנים לעבר כוח של המשטרה ושל מג"ב בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים. הכוח השתמש באמצעים לפיזור הפגנות ופיזר את ההתקהלות ללא נפגעים.

כמו כן, עם סיום תפילת יום השישי בהר הבית, מפגינים פלסטינים יידו אבנים וירו זיקוקי די נור לעבר כוחות משטרה בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח העיר. הכוחות פיזרו את המתפרעים ועצרו שלושה חשודים בהפרות סדר.

עוד בוואלה! חדשות:
חשש למהומות בהר הבית: כוננות שיא בבירה
הפגנה במקום שבו נהרגה התינוקת בבירה: "דורשים נקמה"
פרשנות | מאז רצח אבו חדיר, ירושלים היא חבית נפץ שיצאה משליטה

תפילת יום שישי בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים 24.10.2014. נועם מושקוביץ
מתפללים מוסלמים במזרח ירושלים, היום/נועם מושקוביץ

כוחות של משטרת מחוז ירושלים פרושים סביב העיר העתיקה ובמזרח ירושלים היום משעות הבוקר, בכוננות גבוהה. זאת, בהוראתו של מפקד המחוז החדש, ניצב משה אדרי, שניתנה בתום הערכת מצב שנערכה אמש על רקע פיגוע הדריסה ביום רביעי סמוך למטה הארצי של המשטרה, ובשל מידע מודיעיני על כוונות של צעירים להפר את הסדר בעיר.

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', קיים היום הערכת מצב נוספת בעיר עם סגן מפכ"ל המשטרה, ניצב ניסים מור, מפקד המחוז אדרי ונציגי שירות הביטחון הכללי, במסגרתה בחן את היערכות הכוחות לקראת סוף השבוע ולהמשך מבצע "שומרי החומות", שנועד למיגור המהומות בבירה.

השר הנחה את המשטרה להגביר את המעצרים של מתפרעים בעיר, בדגש על פעילות גלויה וסמויה בתוך השכונות הפלסטיניות. מוקדם יותר היום, ביקר אהרונוביץ' את משפחתה של התינוקת חיה זיסל בר-און שמתה בפיגוע הדריסה ביום רביעי, ואמר להם כי הוא מבטיח שיפעל "לנקיטת צעדי ענישה נגד משפחת הרוצח על ידי אטימת הבית והריסתו".

הליגה הערבית

כך מגייס חמאס את מדוכאי ירושלים

לכתבה המלאה
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז ברמלה. ראובן קסטרו
השר לביטחון הפנים אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו/ראובן קסטרו

גם אתמול נמשכו הפרות הסדר במזרח העיר, כשבשעות הבוקר המוקדמות יודו אבנים לעבר הרכבת הקלה בשכונת שועפאט. זמן קצר לאחר מכן נזרקו אבנים לעבר גן ילדים בשכונת מעלה הזיתים. לא היו נפגעים, לא נגרם נזק והחשודים נמלטו. כוחות משטרה ומשמר הגבול ערכו סריקות בניסיון לאתר את מיידי האבנים.

בצהריים יידו רעולי פנים מג'בל מוכבר אבנים לעבר בתים ברחוב מאיר נקר שבשכונת ארמון הנציב. כוח משטרה פיזר את המיידים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אחר הצהריים, בתום פעילות סמויה, נעצר נער בן 13 בחשד שיידה אבנים לעבר הרכבת הקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully